تولید گوشی‌های نکسوس گوگل تا ۳ سال به اچ‌تی‌سی واگذار شده است (شایعه)

کمپانی HTC با فروش کم تلفن‌های هوشمند خودش سالیان خوبی را پشت سر نگذاشته و مدیرعامل این شرکت تایوانی چندی قبل عنوان کرده بود که احتمال دارد تا اچ تی سی به سفارش کمپانی دیگری به ادامه تولید محصولات بپردازد. این حرف در کنار قطع همکاری گوگل با الجی کافی بود تا آغاز شایعات همکاری اچ تی سی و نکسوس پررنگ تر از گذشته مطرح شود در تازه ترین شایعات خبر می‌رسد که بین اچ تی سی و نکسوس قرار دادی سه ساله منعقد شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بسیاری از تلفن‌های هوشمند رده بالایی که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهند شد، همواره شایعات جذابی را پیرامون خود می‌بینند. بدون شک تلفن‌های هوشمند نکسوس نیز از این قاعده مستثنا نیستند. در حالی انتظار نمی‌رود جدیدترین تلفن‌های هوشمند نکسوس تا پایان سال عرضه شوند، چندین ماه پیش شایعاتی در ارتباط با این تلفن‌های هوشمند به منتشر شد. این شایعه خبر از همکاری کمپانی تایوانی HTC با گوگل جهت ساخت تلفن‌های نکسوس می‌داد. بر اساس این شایعه اچ تی سی قصد دارد طراحی  دو تلفن هوشمند نکسوس را بر عهده بگیرد که حتی نام مدل این دو نیز T50 و T55 عنوان شده است.

حالا پس از گذشت چند ماه یک شایعه دیگر در حال شکل گیری است تا همچنان تلفن‌های نکسوس خبرساز باشند. سال گذشته گوگل دو تلفن نکسوس را روانه بازار کرد. یکی با همکاری شرکت ال جی و دیگری نیز با همکاری کمپانی چینی هواوی به بازار عرضه شد. حالا این شایعه احتمال تکرار چنین اتفاقی اینبار توسط کمپانی اچ تی سی را می‌دهد. بر اساس این شایعه اچ تی سی قرار است یک نکسوس با صفحه ۵ اینچ و نکسوسی دیگر را با صفحه بزرگتر و ۵.۵ اینچ طراحی کند. البته این دفعه دیگر نه در طول یک سال بلکه در مدت سه سال این همکاری به طول خواهد انجامید.

جزئیات در ارتباط با این موضوع بسیار محدود است و در حال حاضر در حد یک شایعه است. با این حال گزارشات حاکی از آن است که اچ تی سی به همراه گوگل به توافقی سه ساله دست یافته است. فعلاً جزئیات این سند همکاری در دسترس نبوده و مشخص نیست که آیا اچ تی سی تمامی محصولات گوگل را طراحی خواهد کرد و ما هر سال شاهد عرضه انواع تلفن‌های هوشمند، تبلت و غیره از سوی این کمپانی هستیم و یا چیز دیگری است. ولی آنچه که در بین تمامی شایعات مشترک است، قرار داد سه ساله‌ای است که بین نکسوس گوگل و اچ تی سی بسته شده است.

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*