سامسونگ گلکسی S7 Edge دارای باتری ۳,۶۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود

هنوز چند هفته به MWC 2016 مانده اما با این حال اطلاعات زیادی از گوشی گلکسی S7 و S7 Edge منتشر شده است. از قابلیت صفحه‌ی همیشه روشن گرفته تا ضدآب بودن این دو گوشی، همگی تیتر خبرگزاری‌ها بوده است. حال خبری منتشر شده که اگر درست باشد، در گوشی گلکسی S7 Edge از باتری ۳,۶۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

این خبر از طرف FCC منتشر شده است، جایی که سامسونگ در آن‌جا ظرفیت باتری و همچنین قابلیت‌های ارتباطاتی گلکسی S7 و S7 Edge را آشکار ساخت.

طبق گزارشات، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) دارای یک باتری ۳,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود که نسبت به باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپری گوشی گلکسی S6 Edge Plus یک جهش عالی به نظر می‌رسد. همچنین مشخص شده که گوشی دارای قابلیت‌های ارتباطی LTE ،Wi-Fi ac، بلوتوث، و NFC است. البته اطلاعاتی که در فایل مشخص شده مربوط به نسخه‌ی کره‌ای است که در واقع، این مدل در کره‌ی جنوبی توسط SK Telecom ،KT و +LG U عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) نیز از گزینه‌های ارتباطاتی مشابهی بهره می‌برد. البته این مدل نیز نسخه‌ی کره‌ای بوده که توسط سه اپراتور بزرگ ذکر شده عرضه خواهد شد. هرچند میزان ظرفیت باتری این گوشی ذکر نشده اما به احتمال زیاد کمتر از مدل گلکسی S7 Edge خواهد بود.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*