گلکسی اس ۷ اج از نمایشگری با خمیدگی در یک سمت خود بهره خواهد برد

سامسونگ اولین شرکتی بود که گوشی مجهز به صفحه نمایش خمیده خود را روانه بازار کرد.این شرکت با معرفی گوشی گلکسی نوت اج که یک طرف لبه نمایشگر آن منحنی شکل بود پا به این عرصه گذاشت و پس از آن شاهد معرفی گوشی های گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۶ اج پلاس این شرکت با نمایشگر خمیده بودیم که اینبار شاهد خمیدیگی در هر دو طرف نمایشگر این گوشی ها بودیم.در همین راستا انتظار می رود  که پرچم دار بعدی سامسونگ یا همان گلکسی اس ۷ هم به همراه نسخه اج خود معرفی گردد.حالا گزارش شده که نسخه اج گلکسی ۷ سامسونگ از نمایشگری با خمیدگی در یک سمت خود بهره خواهد برد.

مسلما شرکت سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های صفحه خمیده خود در سری گلکسی اس ۶، بسیار تلاش کرده است. اما هم اکنون شایعات بسیار زیادی خبر از برنامه این کمپانی به منظور معرفی دو نوع گوشی در سری گلکسی اس۷ می‌دهد. هر چه که باشد، مسلما این شرکت هم اینک در حال تست و بررسی نسخه‌های مختلف آن بر روی پرچم‌دار جدید خود می‌باشد. علاوه بر آن انتظار می‌رود که یکی از این نسخه‌ها دارای صفحه نمایشی به ابعاد ۵.۲ اینچ بوده و دیگری از نمایشگر ۵.۸ بهره‌مند باشد. مورد دوم همان گوشی صفحه خمیده سال ۲۰۱۶ شرکت سامسونگ خواهد بود.

با این تفاسیر این طور به نظر می‌رسد که شرکت بزرگ سامسونگ در حال برنامه‌ریزی به منظور کنار گذاشتن نسخه “Edge” (مجهز به نمایشگر کوچکتر) بوده و در کنار آن می‌خواهد مدل “+Edge” (مدلی که نمایشگر بزرگتری داشت) را تولید کند. اما در این حوزه فقط جای ارائه یک سوال باقی می‌ماند و آن هم این است که آیا این شرکت در آینده نام گوشی جدید ۵.۸ اینچی خود (نسخه دارای صفحه نمایش خمیده) را گلکسی اس ۷ اج پلاس خواهد گذاشت یا اینکه این نام به گلکسی اس ۷ اج تغییر خواهد کرد؟!

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*