نسل بعدی آیفون، آیپد ایر و آیپد مینی مجهز به تاچ آي دي خواهند بود

یک سایت تایوانی امروز تصویری منتسب به نسل بعدی آیفون، آیپد ایر و آیپد مینی را منتشر کرده است که این سه دستگاه را در کنار هم نشان می دهد. در هفته های گذشته خبرها و تصاویر زیادی از مدل احتمالی بعدی آیفون یعنی آیفون 6 اپل در سایت ها منتشر شده بود که به جز تغییر در قاب پشتی دستگاه، خبر از تغییر اندازه صفحه نمایشگر آیفون را به ما می دهد. هفته پیش نیز تصاویری که گقته می شود متعلق به آیپد ایر 2 شرکت اپل است به بیرون درز پیدا کرد. در این تصاویر مشخص شده که اپل قابلیت تاچ آی دی در آیپد را اضافه کرده است و همچنین تغییراتی در خروجی اسپیکرها و دکمه اندازه صدای آپید ایر صورت گرفته است.

اما در تصویر جدیدی که امروز توسط این سایت تایوانی منتشر شده چیز جدیدی به جز استفاده از تاچ آی دی روی آیپد مینی در اختیار ما قرار نمی دهد و این احتمال هم می رفت که اپل مدل های آیپد جدید امسال را مجهز به فناوری تاچ آی دی کند. فناوری تاچ آی دی، یک سیستم اسکنر اثر انگشت است که برای اولین بار در آیفون 5S توسط اپل معرفی شد و قرار است در iOS 8 این اجازه به توسعه دهندگان داده شود تا از قابلیت های تاچ آی دی در اپلیکیشن های خود بهره گیرند.

منبع : macrumors

 

Next Generation iPad Mini Depicted with Touch ID
Apple.club.tw shares an image of what appears to be models of the next generation iPhone, iPad Mini, and iPad Air. The iPhone 6 models have already been covered extensively, while we got the first glimpse of the purported iPad Air 2 just last week. The iPad Air 2 model was shown to depict Touch ID, changed speaker grille, and recessed volume buttons. The new image doesn’t reveal any more details except the depiction of Touch ID on the new iPad mini. This year’s iPads have been widely expected to gain Touch ID capabilities. Apple first introduced the Touch ID fingerprint scanning system with the iPhone 5S, and will be extending it to allow Apps to begin using it with iOS 8.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*