نگاهی به کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در IFA 2015

همانطور که در مطلب قبلی گفتیم ، سامسونگ هم اولین کنفرانس خبری خود را در نمایشگاه IFA 2015 برگزار نمود و در این مراسم از چند محصول جدید نظیر ماشین لباس‌شویی هوشمند، پخش‌کننده بلو-ری و سنسور کنترل خواب پرده برداشت.در این مطلب به طور خلاصه نگاهی داریم با آنچه در این رویداد گذشت.با گجتی نویز همراه باشید.

ساعاتی پیش سامسونگ اولین کنفرانس خبری خودش را در نمایشگاه IFA برگزار کرد. تمرکز اصلی این کنفرانس روی محصولات هوشمند و اینترنت اشیا بود. در ابتدای این کنفرانس آماری از سهم سامسونگ از بازار اروپا منتشر شد. در این آمار مشخص شد که سامسونگ بیش از ۶۰ درصد بازار تلفن‌های همراه اروپا را در اختیار دارد. همچنین گفته شد که بیش از ۴۰ درصد از بازار تلویزیون‌ها در اروپا هم در اختیار این شرکت است.

samsung-sleep-sense-iot-ifa-2015-2

در ادامه کنفرانس محصول جدیدی به نام SleepSense معرفی شد. این محصول سنسوری برای بررسی شکل خوابیدن افراد است. این سنسور زمان خواب افراد را بررسی می‌کند و می‌تواند شرایط محیط را به گونه‌ای تغییر دهد که افراد مختلف بتوانند راحت‌تر بخوابند. این سنسور با تمام وسیله‌های هوشمند هماهنگ است تا بتواند آن‌ها را به شکل‌های مختلف کنترل کند.

samsung-WW8500-AddWash

ماشین لباس‌شویی WW8500 AddWash یکی دیگر از محصولاتی بود که سامسونگ در این کنفرانس آن را به نمایش درآورد. این ماشین لباس‌شویی از ویژگی‌های جالب توجهی برخوردار است که از بین آن‌ها می‌توان به حالت شست و شوی سریع اشاره کرد.

samsung-uhd-blu-ray-ifa-3

سامسونگ در این کنفرانس یک پخش‌کننده بلو-ری ۴K هم معرفی کرد. کیفیت تصویر این محصول ۴ برابر بیشتر از سایر پخش‌کننده‌های بلو-ری موجود در بازار است. این محصول اواخر سال ۲۰۱۵ در بازار عرضه می‌شود.

 

دستگاه «اسمارت هاب» هم از جمله محصولاتی بود که نمایش داده شد. «اسمارت هاب» جدید این شرکت، دستگاهی شبیه به یک مودم است که از پروتکل‌های بی‌سیم مختلفی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه، سنسورهای زیادی که در خانه قرار داده می‌شوند را کنترل می‌کند.

سامسونگ در ادامه کنفرانس خبری خودش محصولی به نام «مانیتورهای هوشمند خانگی» را معرفی کرد. این محصول به عنوان یک سیستم امنیتی برای خانه کاربرد دارد و با اطلاع‌رسانی از طریق اپلیکیشن، امنیت بیشتری را برای خانه‌ها در مقابل دزدی، حریق و نشت گاز فراهم می‌آورد. برای این محصول یک باتری در نظر گرفته شده که در زمان قطع برق می‌تواند تا ۱۰ ساعت به کار خودش ادامه دهد.

Smart-Hub

در این کنفرانس خبری سامسونگ اعلام کرد که با شرکت خودروسازی BMW هم همکاری می‌کند. براساس گفته‌های سامسونگ کاربران از مدتی دیگر می‌توانند اعلان‌های (Notification) برنامه SmartThings Hub را روی نمایشگر خودروهای BMW مشاهده کنند. این برنامه می‌تواند آخرین اطلاعات از وضعیت فنی خودرو را به کاربران اعلام کند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ تا چند ساعت دیگر دومین کنفرانس خبری خودش را هم برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در این کنفرانس اطلاعات بیشتری از ساعت هوشمند گلکسی گیر S2 منتشر شود.

تهیه شده در گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*