زیمنس در حال کار بر روی اولین گوشی هوشمند خود می باشد

بر اساس اطلاعاتی که در بنچمارک AnTuTu منتشر شده است کمپانی معروف و صاحب نام زیمنس ( Siemens ) در حال آماده سازی اولین گوشی هوشمند خود برای عرضه به بازار است.

کمپانی زیمنس یکی از شرکت های مطرح و صاحب نام در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، پزشکی، مخابراتی و غیره می باشد که سالیان سال با عرضه محصولات با کفیت و نوآورانه اعتبار خوبی را برای خود دست و پا کرده است.شاید برخی از شما به یاد نیاورید اما این کمپانی آلمانی در دهه گذشته و قبل از اینکه صنعت گوشی های هوشمند به چنین رشد قابل توجهی برسد، از نام و آوازه ای جهانی در تولید گوشی های موبایل برخوردار بود.

اما با توجه به تغییراتی که در این شرکت بزرگ اتفاق افتاد، زیمنس کناره گیری خود را از بازار گوشی های موبایل اعلام و در سال ۲۰۰۸ بخش دستگاه های ارتباطی خانگی و اداری خود را به شرکت Gigaset واگذار کرد. در این سال بود که زیمنس با تغییر رویه ای سازمانی، به سمت صنعت توربین های بادی و تجهیزات پزشکی سوق داده شد.

اگرچه گیگاست نتوانست در این سال ها، قدم جای پای زیمنس گذارد و راه این شرکت را در زمینه تولید گوشی های موبایل ادامه دهد، اما تازه‌ترین شنیده ها حاکی از این است که این شرکت عزم خود را برای تولید اسمارت فونی مجهز به بالاترین سطح از مشخصه های فنی جزم کرده است.

Siemens-1

بر اساس اطلاعاتی که در بنچمارک AnTuTu منتشر شده است، اولین گوشی زیمنس در کنار جدیدترین پرچمدراران کمپانی های بزرگ همچون سامسونگ، اپل، ال‌جی، سونی و غیره جای خواهد گرفت.

برای آشنایی بیشتر با این گوشی به مرور ویژگی های آن می پردازیم. گیگاست در قلب اسمارت فون خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ شرکت کوالکوم و ۳ گیگابایت فضای رم استفاده کرده است. ابعاد نمایشگر این گوشی هنوز مشخص نشده است اما می توان گفت که رزولوشن این نمایشگر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود.

در قسمت پشتی این گوشی از یک دوربین ۱۶ مگاپپسکلی و از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز برای علاقه‌مندان به عکس های سلفی استفاده شده است. از دیگر مشخصه های این اسمارت فون می توان به فضای داخلی ۳۲ گیگابایتی و مجهز بودن به سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ اشاره کرد.

اگرچه چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ مشکلاتی از قبیل داغ شدن بیش از حد گوشی را برای برخی کاربران بوجود آورده است، اما به گفته کارشناسان این تراشه در تمامی گوشی ها منجر به بروز چنین مشکلاتی نخواهد شد. به طور مثال گوشی های وان پلاس ۲ و می نوت پرو شیائومی نیز از این چیپست بهره می برند و تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر بروز مشکل یاد شده برای کاربران ارایه نشده است.

همچنین AnTuTu دو تصویر از این گوشی را منتشر کرده که از قسمت پشتی گوشی گرفته شده است و نشان می دهد که جنس بدنه این گوشی فلزی خواهد بود. به نظر می رسد که این اسمارت فون در مراسم IFA 2015 برلین که تا چند روز دیگر برگزار خواهد شد رونمایی شود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*