اسمارت فون قدرتمند ZTE Axon Phone با ۴ گیگابایت رم ، پردازنده سریع و دوربین دولنزی در راه است

مدتی است که شایعه شده کمپانی چینی ZTE بزودی از یک گوشی رده بالای جدید با نام Axon رونمایی خواهد کرد.امروز تصاویر و مشخصاتی از این گوشی به بیرون درز کرده که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.با گجت نیوز همراه باشید.

بر این اساس Axon Phone دارای رم ۴ گیگابایتی به همراه دوربین دولنزی با قابلیت فیلمبرداری ۴K خواهد بود؛ همچنین استفاده از باتری قدرتمند، پردازنده سریع و آخرین سیستم‌عامل اندروید نیز سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. علاوه بر این اسمارت فون جدید Axon در سه رنگ آبی ، طلایی و نقره ای در دسترس خواهد بود.

علاوه بر مشخصات فنی فوق توجه به این نکته که شرکت ZTE اعلام کرده است Axon با بهره گیری از دو میکروفون٬‌ توانایی بالایی در ضبط صدا (hi-fi تکنولوژی صوتی است که موجب بالا رفتن کیفیت صدا، کاهش نویز در صدا و افزایش چشم‌گیر دقت فرکانسی می‌شود) را دارا می باشد و ادعا می کنند که این گجت با کیفیت ترین محصول در این شاخه در کشور آمریکا به حساب خواهد آمد، داستان را جالب تر می کند.

جالب است بدانید که در ابتدا کمپانی زد تی ای به طور رسمی اعلام نکرده بود که گوشی هوشمند Axon تحت نظر این شرکت طراحی و تولید شده است، اما به تدریج مسائل و موضوعاتی منجر شد که این کمپانی رسما اعلام کند که گوشی هوشمند Axon محصولی تولید شده توسط این کمپانی است؛ قیمت پیش‌بینی شده برای گوشی پرچمدار جدید ZTE نیز در بازار آمریکا در حدود ۴۵۰ دلار خواهد بود.گوشی هوشمند ZTE Axon در تاریخ ۱۴ جولای (۲۳ تیر) در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد.

در ادامه تصاویری از Axon Phone کمپانی زد تی ئی را مشاهده می کنید :

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*