تصاویری جدید از وان پلاس ۲ فاش شد

خب به نظر می رسد که نمونه نهایی گوشی وان پلاس ۲ ساخته شده و آماده رونمایی است.دیروز اولین تصویر از گوشی One plus 2 با فیلتر عکس Sketch-effect منتشر گردید و امروز شاهد دو تصویر نسبتا واضح از قسمت پشت و جلوی این اسمارت فون هستیم که با دقت در آنها می توان به قاب فلزی این گوشی پی برد.

همانطور که انتظار می رفت ، این گوشی از بسیاری جهات به نمونه وان پلاس وان شباهت دارد.تصویری که از پشت این گوشی گرفته شده نشان می دهد که سنسور اسکنر اثر انگشت در زیر دوربین و فلش گوشی قرار دارد.همچنین بر اساس تصویری که از قسمت جلوی این گوشی فاش شده ، به نظر می رسد که حاشیه صفحه نمایش در این گوشی حذف یا بسیار کم شده باشد.

گفته می شود از این محصول در تاریخ ۲۷ جولای و به همراه یک عینک واقعیت مجازی رونمایی خواهد شد. پیتر لو، از مدیران ارشد وان پلاس، در خصوص این گوشی می گوید:”هدف این شرکت طراحی گوشی قدرتمند و عرضه آن با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان است.”

تاکنون استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام با پردازنده گرافیکی Adreno 430 که به ادعای وان پلاس مشکل گرم کردن در آن به طور کامل حل شده و همچنین پورت USB نوع C ، قطعی شده اما در مورد سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی گمان می رود که وان پلاس ۲ به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ یا ۵.۷ اینچی با وضوح تصویر Full HD یا QHD و ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز شده باشد.

با توجه به اینکه ، کمپانی وان پلاس علاقه بسیار زیادی به جلب توجه و شانتاژ های رسانه ای دارد ، انتظار داریم طی روز های آتی خبر های زیادی از گوشی جدید این شرکت منتشر گردد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*