سوتی مدیرعامل AMD زمان عرضه ویندوز ۱۰ را لو داد !

پیش از این در خبرها داشتیم که مایکروسافت قرار است ویندوز ۱۰ را تابستان با ۱۱۱ زبان و در ۱۹۰ کشور دنیا عرضه کند اما تاریخ دقیق عرضه این سیستم عامل اعلام نشده بود.اما امروز مدیرعامل AMD در یک مصاحبه به طور اتفاقی و ناخواسته زمان دقیق تر عرض سیستم عامل ۱۰ را لود داد.

به گفته مدیرعامل AMD، نسخه نهایی ویندوز ۱۰ در اواخر ماه جولای (اوایل مردادماه) به بازار وارد خواهد شد. سو که به سوالی درمورد برنامه AMD برای فروش محصولات این شرکت در ماه‌های آینده پاسخ می‌داد، گفت:

با توجه به ورود ویندوز ۱۰ به بازار در انتهای ماه جولای، ما در حال بررسی تاثیر آن بر فروش فصل بازگشت به مدرسه (اواسط جولای تا اواسط سپتامبر) هستیم.

گرچه اشاره‌ی AMD می‌تواند دقیق نباشد، اما باید به این نکته دقت داشته باشیم که این شرکت از برنامه‌های مایکروسافت به خوبی خبر دارد تا بتواند به موقع سخت‌افزار دستگاه‌های مختلف را تامین کند. در حال حاضر ویندوز ۱۰ آخرین مراحل تکمیل نسخه‌ی پیش‌نمایش فنی را می‌گذراند و انتظار می‌رود مایکروسافت به زودی درباره‌ی زمان دقیق عرضه‌ی این محصول خبررسانی کند.

در حالی که تا ورود این ویندوز به بازار تنها ۳ ماه باقی مانده، مایکروسافت هنوز در حال انتشار آرام آرام ویژگی‌های جدید برای ویندوز ۱۰ پیش نمایش است. حتی مرورگر اختصاصی این ویندوز با نام رمز «اسپارتان» نیز نام مشخصی ندارد و در مراحل ابتدایی طراحی قرار دارد.

باید دید مایکروسافت می‌تواند در این زمان کم نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را آماده کند یا خیر.

منبع : bgr

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*