نگاهی نزدیک به Shield کنسول 4K اندرویدی انویدیا

انویدیا در کنفرانس توسعه دهندگان بازی کنوسل اندرویدی 4K خود را رونمایی کرد ، این محصول آخرین دستگاه از سری شیلد انویدیا بعد از گیم کنترولر all-in-one و تبلت گیمینگ است . در ادامه با معرفی و گالری تصاویر این کنسول همراه گجت نیوز باشید .

این کنسول به توصیف انویدیا اولین کنسول اندروید تی وی دنیا می باشد . انویدیا در طراحی «شیلد» تلاش کرده که ضخامت آن پایین نگه داشته شود و از لحاظ زیبایی ظاهری نیز بسیار دلپذیر به نظر می‌رسد. این کنسول می‌تواند از ویدیوهای 4K در رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی کند.شیلد جدید به همراه یک کنترولر و سرویس اشتراکی جدید گیمینگ این شرکت موسوم به Grid در ماه می و با قیمت 199 دلار عرضه خواهد شد.

ریموت غیرگیمینگ بلوتوثی این دستگاه با نام «شیلد ریموت» دارای قابلیت “یک کلیک، یک لمس برای جستجوی صوتی” است که پیش‌تر در ریموت Fire TV آمازون نیز دیده بودیم و البته یک جک هدست که در گذشته در ریموت های Roku مشاهده شده بود. انویدیا این کنترولر را جدا از کنسول می‌فروشد.

این کنسول خانگی از چیپ های فوق قدرتمند و جدید انویدیا یعنی تگرا اکس1 بهره می‌برد که در CES امسال رونمایی شده بود. «جن هوانگ» مدیرعامل انویدیا در توصیف دستگاه جدید خود از قدرتمند بودن شیلد جدید نسبت به دستگاه‌هایی چون «روکو» و «اپل تی‌وی» گفت، و اینکه با نصف انرژی مصرفی، عملکردی دو برابری نسبت به اکس‌باکس وان ارائه می‌کند.

البته همانطور که مشخص است با این دستگاه می‌توان به بازی نیز پرداخت. انودیا شیلد دارای فروشگاه مخصوص خود خواهد بود و در هنگام عرضه به بازار 50 بازی مخصوص آن در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع : theverge

This is Nvidia Shield: a closer look at the 4K Android TV game console

This is Nvidia Shield: a closer look at the 4K Android TV game console

Nvidia touted three big announces at its GDC 2015 press conference, but all of them center around its latest Shield device: a home console powered by Tegra X1, running Android TV, and capable of playing games like Crysis 3 locally and streaming premium titles through its also-just-announced Grid service. The $199 console itself, coming this May, embodies Nvidia’s design language — sharp edges, a mix of gloss and matte black, a green glow that “cracks” through the front of the system. (The controller, on the other hand, feels like the opposite of all that.) Nvidia has made a lot of promises with the capabilities, and we won’t know how well it’ll make good on those promises until we try it ourselves. But the hardware itself? Here you go!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*