تصاوير و مشخصات تلفن هوشمند جديد موتورولا به بيرون درز کرد

تصاویر تازه‌ای از تلفن اندرویدی موتورولا که هنوز بصورت رسمی معرفی نشده به بیرون درز کرده است. ابتدا لازم است به این موضوع اشاره کنیم که این تلفن ایکس-فون معروف که طی روزهای اخیر شایعات بسیاری در رابطه با آن شنیده شد، نیست چون هم از نظر مشخصات سخت افزاری با آن متفاوت است و هم توان مقابله با برترین‌های اندرویدی را ندارد. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4 اینچ با رزولوشن 720p و پردازنده 4 هسته‌ای کوالکام است.

تلفن معرفی نشده موتورولا مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای S4 Pro به همراه گرافیک Adreno 320، باتری 2000 میلی آمپر ساعت، صفحه نمایش 4  اینچ با رزولوشن 720p و دو گیگابایت حافظه رم است.

طراحی منحنی شکل پشت گوشی شبیه به تلفن تازه وارد وان-اچ‌تی‌سی است، بدنه تلفن تماما مشکی است و حاشیه دور نمایشگر نیز باریک است.

{photo}91/12/23/Motorola{/photo}

این تلفن دارای شماره مدل XT912A است و احتمالا جزو خانواده Droid Razr موتورلا باشد. البته قسمت جلوی تلفن از نظر شکل و شمایل شبیه به سری نکسوس گوگل است و احتمال دارد نمونه اولیه از تلفن نکسوس موتورولا باشد. به هر حال حتی مشخص نیست که این تلفن یک نمونه اولیه آزمایشی است یا محصول نهایی که به زودی وارد بازار خواهد شد، اما همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید تلفن کار می‌کند و نسخه خام اندروید بر روی آن نصب شده است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*