عینک واقعیت افزوده ووزیکس بلید

ترکیب عینک واقعیت افزوده ووزیکس بلید با آمازون الکسا بسیار جذاب است + ویدیو

عینک واقعیت افزوده ووزیکس بلید (Vuzix Blade) در نمایشگاه CES 2018 پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفت. ادغام دستیار دیجیتالی آمازون الکسا، استفاده از این گجت را بسیار لذت‌بخش کرده است.

طی سال‌های گذشته، ووزیکس حضوری فعال در نمایشگاه‌های CES داشته و عمدتا با عینک های هوشمند شناخته می‌شود. Blade، جدیدترین عینک واقعیت افزوده این کمپانی مشهور است که سازندگان امیدوارند با ترکیب آن با یک دستیار صوتی، کاربران را برای خرید این گجت پوشیدنی تشویق کنند. در واقع عینک های هوشمند حالا خانه جدید آمازون الکسا هستند.

پیش از هر چیز، غروب پرهیاهوی نمایشگاه CES بهترین محل برای آزمایش یک دستیار صوتی نیست چرا که شما به ارتباطی قوی برای دریافت پاسخ صحیح از دستیارهای صوتی نیاز خواهید داشت. به همین جهت، ممکن است بسیاری از پرسش‌ها بدون پاسخ باقی بمانند. هرچند، اغلب ما از عملکرد آمازون الکسا و توانایی‌های آن باخبر هستیم.

خوشبختانه، عینک واقعیت افزوده ووزیکس بلید از سایر جهات به خوبی عمل می‌کند. یکی از سخنگویان Vuzix می‌گوید این گجت با تمامی مهارت‌های دستیار صوتی الکسا که در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد، به خوبی کار می‌کند. اگر شما با اسپیکر هوشمند خود کاری انجام می‌دهید، می‌توانید از آن برای این عینک هم استفاده کنید.

عینک واقعیت افزوده ووزیکس بلید

هرچند، عینک هوشمند ووزیکس بلید یک برتری نسبت به اسپیکر Echo شما دارد و آن، شناور بودن نمایشگری مجهز به سیستم عامل اندروید است که در کنار دستورهای صوتی، در حالت بصری نیز به شما کمک خواهد کرد. کافی‌ست شما در رابطه با مسیر بپرسید تا عینک هوشمند ووزیکس بلید راه را به شما نشان دهد. این مورد می‌تواند در حالت‌های تجاری نیز کاربردی باشد: به کمک یک اپلیکیشن واقعیت افزوده، یک مهندس می‌تواند با نگاه کردن به یک صفحه بورد، بخش‌های آسیب‌دیده را به کمک عینک شناسایی کرده و آن را از طریق فروشگاه آمازون سفارش دهد.

اما موضوعی که شاید بیش از هر چیز دیگر شما را متعجب خواهد کرد، فروش نمونه اولیه این عینک به توسعه‌دهندگان باشد. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت هزار و 800 دلار، عینک واقعیت افزوده ووزیکس بلید را خریداری کنند. هرچند، طراحی این عینک به گونه‌ای است که بعد از چند دقیقه استفاده و قرارگیری روی بینی، احساس خوبی به شما دست نخواهد داد. با این حال سازندگان می‌گویند نسخه نهایی عینک با قیمتی هزار دلار به دست خریداران خواهد رسید.

شاید گجت Echo Dot آمازون قیمتی بسیار پایین‌تر داشته باشد؛ اما عینک هوشمند Vuzix با بهره‌گیری از دستیار دیجیتالی الکسا می‌تواند آن را به وسیله‌ای پیشرفته و بسیار کارآمدتر تبدیل کند. در ویدیوی زیر، بیشتر می‌توانید با این گجت جدید آشنا شوید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*