روترهای جدید لیرا

رونمایی ایسوس از روترهای جدید لیرا در نمایشگاه CES 2018

ابسوس در خلال نمایشگاه CES 2018 از روترهای جدید لیرا (ASUS Lyra) در دو مدل رونمایی کرد که یکی از آنها با دستیار صوتی آمازون الکسا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

روترهای همیشگی با عملکرد مشابه که توسط سازندگان مختلف تولید می‌شوند را فراموش کنید چرا که ایسوس با دو محصول غیر متعارف به لاس وگاس آمده است. Lyra Trio یک روتر مثلثی‌شکل است که احتمالا ظاهر عجیب آن توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد. Lyra Voice هم علاوه بر روتر، نقش یک اسپیکر استریو با پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون الکسا را ایفا می‌کند. روترهای جدید لیرا در نیمه اول سال 2018 در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، اما هنوز قیمت آنها مشخص نشده است.

معرفی این محصولات را با روتر Lyra Trio آغاز می‌کنیم؛ دستگاهی مشابه یک هرم که با طراحی آنتن 3X3 MIMO و فناوری دوبانده توسعه پیدا کرده و به گفته ایسوس، با قرارگیری منحصر به فرد آنتن، می‌تواند مناطق کور را به خوبی پوشش دهد. از روی تصاویر نمی‌توان در رابطه با این محل قرارگیری صحبت کرد، به همین جهت باید منتظر عرضه این روتر و بررسی قابلیت‌های آن باشیم.

Lyra Voice، محصول جذاب‌تر ایسوس در این رویداد و یک سیستم روتر سه بانده 802.11ac با بهره‌گیری از آمازون الکسا است. بدنه مستطیلی و خاکستری این روتر که بسیار کمتر از Lyra Trio توجه افراد را به خود جلب می‌کند، محل قرارگیری اسپیکرهای استریو و یک میکروفون است که به کاربران اجازه می‌دهد با دستیار دیجیتالی الکسا در تعامل باشند.

کاربران برای راه‌اندازه روترهای جدید لیرا می‌توانند از اپلیکیشن Lyra استفاده کرده و اطلاعات شبکه را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنند. همچنین این اپلیکیشن قادر به آگاه کردن شما هنگام بروز مشکلات است. در این صورت هنگام از دست رفتن شبکه، کاربران نیازی به مراجعه به روتر و فشردن کلید ریست به منظور حل مشکل مربوطه نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*