تصاویری مفهومی از دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت منتشر شد

به تازگی عکس هایی مفهومی از دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت منتشر شده است. این محصول احتمالا مایکروسافت سرفیس نوت پد (Surface Notepad) نام بگیرد.

از قرار معلوم مایکروسافت در حال کار کردن بر روی یک دستگاه هوشمند تاشو شبیه به دفترچه یادداشت است. بر اساس تصاویر مفهومی که تاکنون از دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت مشاهده کرده‌ایم، این دستگاه شباهت زیادی با محصول پروژه Courier این شرکت دارد.

Microsoft Courier

Microsoft Courier

بعد از ثبت شدن یک پتنت در ابتدای سال جاری، به طور کلی در جریان وجود چنین دستگاهی قرار گرفتیم، اما پتنت جدیدی که به تازگی منتشر شده است، اطلاعات بیشتری درباره محصول آتی مایکروسافت در اختیار ما قرار می‌دهد. این عکس‌ها که در ابتدا توسط MSPU رویت شدند، از تولید یک دستگاه دارای لولا و تاشونده خبر می‌دهند.

دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت به نظر دارای دو نمایشگر و دو بخش مجزا است که بر روی یکدیگر تا می‌شوند. می‌توان آن را به نحوی شبیه به لنوو یوگا بوک دانست. در این عکس‌ها نحوه تا شدن و قرار گرفتن دو بخش بر روی یکدیگر به خوبی مشخص است. درباره سخت افزار و نرم افزار دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت اطلاعاتی در دسترس نیست، اما به لطف تصاویر جدید می‌دانیم به خاطر به کار رفتن پیچ‌هایی مخصوص و محکم در آن، دو قسمت دستگاه را می‌توان در هر حالتی نگه داشت.

دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت

دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت احتمالا به همراه یک قلم مخصوص عرضه شود

هر دو نمایشگر می‌توانند بعد از ادغام، رابط کاربری یک‌دستی را نمایش بدهند که متاسفانه در بین آن فاصله‌ای کوچک وجود دارد. بر روی یکی از صفحه نمایش‌ها کیبورد و ترک پد مجازی به منظور ارتباط با رابط کاربری نمایش داده خواهد شد. بر اساس گزارش Windows Central، مایکروسافت در کنار توسعه دستگاه، مشغول توسعه یک اپلیکیشن مخصوص برای دفترچه یادداشت هوشمند خود است. به لطف این برنامه احساس نوشتن بر روی یک دفترچه یادداشت واقعی برای کاربر تداعی می‌شود. این خبر، شایعه پیشین پیرامون عرضه یک قلم مخصوص به همراه دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت را تقویت می‌کند. در این تصاویر این قلم دیده نمی‌شود، اما محلی منحصربه‌فرد برای قرار دادن آن بر روی بدنه تعبیه شده است.

دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت

احتمال اینکه دفترچه یادداشت هوشمند غول نرم افزاری دنیا هیچ‌گاه به دنیای واقعی راه پیدا نکند نیز وجود دارد. مایکروسافت مدتی پیش ایده‌ای برای تولید محصولی با نام سرفیس مینی (Surface Mini) ارائه کرد، اما چند هفته مانده به زمان رونمایی آن، پروژه به طور کامل کنسل شد.

سرفیس مینی

سرفیس مینی

رییس بخش محصولات سری Surface مایکروسافت این دستگاه را فوق‌العاده خطاب کرده بود، اما در هر صورت سرفیس مینی هیچ‌گاه تبدیل به محصولی تجاری نشد. ممکن است این اتفاق برای دفترچه یادداشت هوشمند مایکروسافت نیز رخ بدهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*