خودرو شاسی بلند سانگ یانگ رکستون جی 4

خودرو شاسی بلند سانگ یانگ رکستون جی 4 به ایران می‌آید

رامک خودرو قصد دارد خودرو شاسی بلند سانگ یانگ رکستون جی 4 (SsangYong Rexton G4) را وارد بازار ایران کند. این خودرو از قابلیت‌های آفرود عالی برخوردار است و رقیبی برای کیا سورنتو و هیوندای سانتافه خواهد بود.

گروه صنعتی رامک خودرو (به عنوان نماینده محصولات سانگ یانگ موتور کره در کشورمان) در نظر دارد پس از گذشت سال‌های کم فروغ خود این‌بار با عرضه خودرو شاسی بلند سانگ یانگ رکستون جی 4 کشورمان،‌بار دیگر نام خودش را به سر زبان‌ها بی‌اندازد. این اتومبیل، از عملکرد فنی بسیار مناسبی برخوردار بوده، ارائه کننده قابلیت‌های آفرود است، تجهیزات رفاهی مثال زدنی به سرنشینان خود ارائه می‌کند و دارای یک کابین بزرگ و جادار است.

سه حالت رانندگی متفاوت

این‌ها همگی امکاناتی بودند که بی‌شک سانگ یانگ رکستون جی 4 را پس از عرضه در ایران، به محصولی محبوب تبدیل خواهند کرد تا به جنگ خودروهای شاسی بلند باکیفیت فعال در بازار برود. نسل جدید رکستون، ارائه کننده 3 حالت رانندگی مختلف است. در حالت 2H، نیرو به محور عقب انتقال پیدا می‌کند که می‌تواند علاوه بر کاهش مصرف سوخت و استهلاک مجموعه انتقال نیرو، رانندگی در شهر و جاده‌ها برای سرنشینان خود لذتبخش‌تر کند.

خودرو شاسی بلند سانگ یانگ رکستون جی 4

حالت دوم، 4H نام دارد که در این حالت نیروی تولید شده به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود تا با قدرت هرچه تمام به جنگ برف و یخ و لغزندگی بروید. این حالت گزینه مناسبی برای فصول زمستان و پاییز بوده و می‌تواند تجربه رانندگی متفاوتی را در این فصل‌ها به ارمغان بیاورد. و اما سومین حالت 4L است که می‌تواند این خودرو را نسبت به سایر رقبای آن متمایز سازد. در این حالت یک گیربکس کمکی خودش را وارد مدار کرده تا میزان زیادی از گشتاور به چهار چرخ خودرو منتقل شود. با تنظیم این حالت، قفل دیفرانسیل فعال می‌شود تا به لطف آن عاشقان آفرود بتوانند بدون هرگونه مشکلی از بین سخره‌ها، از روی شیب‌های تند و مسیرهای پرپیچ و خم عبور کنند.

خودرو شاسی بلند سانگ یانگ رکستون جی 4

در زیر کاپوت این شاسی بلند کره ای دیگر خبری از پیشرانه 6 سیلندر نسل پیشین نیست، در عوض از یک پیشرانه مدن‌تر 2 لیتری 4 سیلندر توربو استفاده شده است که قادر به تولید 225 اسب بخار انرژی و گشتاور 350 نیوتن‌متر است. شاید در نگاه نخست این حجم موتور نسبت به رقبا کمتر به نظر برسد، اما آن توربوشارژ‌ شده است تا توانایی بالایی را ارائه کرده و قدرتی را به چرخ‌ها منتقل کند که هیچ یک از خودروهای هم رده آن قادر به انجامش نیستند.

خودرو شاسی بلند سانگ یانگ رکستون جی 4

سانگ یانگ رکستون جی 4 رقیب سورنتو و سانتافه

سانگ یانگ رکستون جی 4 اخیرا در نمایشگاه خودرو سئول معرفی شده و قرار است در آینده‌ای نزدیک وارد بازار کشورمان شود. این خودرو را باید رقیبی جدی برای دیگر محصولات فعال در بازار کشورمان نظیر هیوندای سانتافه و کیا سورنتو بدانیم. نسل جدید رکستون از طول 4850 میلی‌متر، عرض 1920 میلی‌متر، ارتفاع 1800 میلی‌متر و فاصله محوری بسیار ایده آل 2865 میلی‌متری برخوردار است. این خودرو با کد Y400 شناسایی می‌شود و در حالی که از چهره‌ی ساده‌ای برخوردار است، اما نمایانگر پیشرفت چشمگیری در طراحی محصولات برند کره‌ای سانگ یانگ است. نکته جالب توجه، به ارث بردن المان‌های زیاد آن از خودرو مفهومی LIV-2 این شرکت است که طی سالیان اخیر سانگ یانگ آن را در نمایشگاه‌های مختلف به معرض نمایش گذاشته بود.

ویدیو بررسی سانگ یانگ رکستون جی 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*