خودروهای جنگ ستارگان نیسان

خودروهای جنگ ستارگان نیسان در نمایشگاه خودرو لس آنجلس (گالری عکس)

خودروهای جنگ ستارگان نیسان با نمایشی متفاوت در نمایشگاه لس آنجلس، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کردند. در ادامه، نگاهی به این محصولات مفهومی خواهیم داشت.

امسال نیسان حضوری متفاوت در نمایشگاه خودرو لس آنجلس داشت. ژاپنی‌ها در تعامل با طراحان لوکاس فیلم، چند خودروی روگ، آلتیما و ماکسیما را با ظاهری مشابه سفینه‌های فضایی فیلم‌های جنگ ستارگان توسعه دادند تا همکاری خود با این کمپانی بزرگ را جشن بگیرند.

خودروهای جنگ ستارگان نیسان

طرح‌های تیم Lucasfilm برای شرکت Vehicle Effects در بربنک کالیفرنیا ارسال شدند تا افرادی که خودروی Ecto-1 را برای فیلم Ghostbusters تولید کرده و در طراحی برخی اتومبیل‌های سری فیلم‌های سریع و خشمگین نیز شرکت داشتند، خودروهای جنگ ستارگان نیسان را نیز تولید کنند.

ماحصل این همکاری، فوق‌العاده بوده و مهندسان، محصولات مختلف را با ایجاد ارتباطی میان آنها و فیلم‌های جنگ ستارگان تولید کرده‌اند؛ موضوعی که با استفاده از طراحی جنگنده‌های X-Wing و شکل یکی از خودروهای ماکسیما با استایل مخصوص Kylo-Ren به خوبی احساس می‌شود.

خودروهای جنگ ستارگان نیسان

اما این تمام برنامه‌های نیسان برای رویداد بزرگ لس آنجلس نبود و این خودروساز بزرگ با بهره‌گیری از فناوری AR، جذابیت‌ها را دوچندان کرد.

بازدیدکنندگان این شانس را دارند تا با استفاده از هدست های واقعیت افزوده، شخصیت‌های مختلف فیلم جنگ ستارگان را اطراف هرکدام از خودروهای نیسان مشاهده کرده و صحبت‌های آنها را در رابطه با ایمنی محصولات این شرکت بشنوند.

خودروهای جنگ ستارگان نیسان

اگرچه ما با یک فناوری یا دستاورد بزرگ رو به رو نیستیم، اما روش نیسان برای تبلیغات و جذب مخاطبان، در نوع خود تحسین برانگیز است. در ادامه می‌توانید مجموعه کاملی از تصاویر غرفه نیسان و ماشین های مفهومی آن را تماشا کنید.

گالری عکس خودروهای جنگ ستارگان نیسان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*