سه گوشی تمام صفحه جیونی اف 6 ، اف 205 و استیل 3 معرفی شدند

سه گوشی تمام صفحه جیونی اف 6 ، اف 205 و استیل 3 معرفی شدند

کمپانی جیونی از سه گوشی تمام صفحه ارزان قیمت جیونی اف 6 (Gionee F6)، جیونی اف 205 (Gionee F205) و جیونی استیل 3 (Gionee Steel 3) پرده برداری کرد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت آن‌ها آشنا شوید.

گوشی ساز چینی جیونی شاید نخستین کمپانی نباشد که محصولی مجهز به نمایشگر 18:9 را روانه‌ی بازار می‌کند، اما مطمئنا تنها گوشی سازی است که امسال 8 گوشی هوشمند همراه با چنین نمایشگرهایی را معرفی کرده است.

نخستین محصولات آن‌ها، جیونی ام 7 و ام 7 پاور (با نام استیل 2 پلاس در برخی بازارها) در ماه سپتامبر عرضه شدند. دو روز قبل جیونی شش گوشی مجهز به نمایشگر تمام صفحه جدید را نیز به این خانواده 8 نفره اضافه کرد. سه مدل آن‌ها جیونی اس 11 و اس 11 اس و ام 7 پلاس بودند که همگی را باید جزو پرچمداران بدانیم. حال سه گوشی جیونی اف 6 ، جیونی اف 205 و جیونی اف 205 در رده های پایین رده و میان رده را نیز به این جمع افزود. در ادامه به معرفی این سه گوشی خواهیم پرداخت.

جیونی اف 6

Gionee F6

سه گوشی تمام صفحه جیونی اف 6 ، اف 205 و استیل 3 معرفی شدند

قاب پشتی جیونی اف 6 کاملا مشابه اس 11 و اس 11 اس است. آن همچنان طراحی براق و آینه‌ای گوشی را همراه با شیشه‌ی سه بعدی 4 جهت خمیده حفظ کرده است تا با در دست گیری گوشی به هیچ عنوان احساس نکنید‌ جیونی اف 6 میان رده است. یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1440×720 پیکسل بر روی قاب جلویی نقش بسته است و یک پردازنده اسنپدراگون 430 همراه با یک رم 3 گیگابایتی قلب تپنده‌ی این گوشی هستند. در اینجا همچنین یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت‌های میکرو اس دی (قابل ارتقا تا 128 گیگابایت) وجود دارد.

یک دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 13 + 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین های پشتی همچنین می‌توانند با عملکرد ترکیبی خود تصاویری سه بعدی ثبت کنند. در اینجا یک اسکنر اثر انگشت پشتی زیر سنسورهای دوربین و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون همراه با یک درگاه میکرو یو اس بی نیز در قسمت زیرین گوشی قرار دارد. جیونی F6 به یک باتری 2.970 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و در راس بخش نرم افزاری آن نیز اندروید 7.1 نوقا قرار دارد. در نهایت می‌توان به پشتیبانی آن از دو سیم کارت همزمان نیز اشاره کرد.

کمپانی جیونی برای این گوشی میان رده، قیمت 197 دلاری را در نظر گرفته است که آن را در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی به فروش خواهد رساند.

جیونی اف 205

Gionee F205

سه گوشی تمام صفحه جیونی اف 6 ، اف 205 و استیل 3 معرفی شدند

جیونی اف 205 از نمایشگر کوچکتر 5.45 اینچی اما با همان وضوح مدل اف 6 به فروش خواهد رسید. اما در این محصول خبری از طراحی شیشه‌ای نیست و بدنه‌ی آن تمام فلزی است. البته این که جیونی F205 دارای یک بدنه‌ی فلزی است به معنای زیبا نبودنش نیست. این محصول همراه با یک رنگ قرمز جذاب، از خطوط آنتن دوگانه نقره‌ای نیز برخوردار است.

از نظر حافظه این گوشی از 2 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی بهره می‌برد. یک چیپست 4 هسته‌ای به نام MT6739 برند مدیاتک با پشتیبانی از VoLTE‌ دوگانه نیز قلب تپنده‌ی جیونی اف 205 خواهد بود. یک دوربین 8 مگاپیکسلی بر روی قاب فلزی گوشی جای گرفته و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز تصاویر سلفی را به ثبت خواهد رساند. یک باتری با ظرفیت 2.670 میلی‌آمپر ساعت نیز می‌تواند عمر شارژدهی حداقل یک روزه را به کاربران عادی این گوشی تضمین کند. جیونی اف 205 مجهز به اندروید 7.1 نوقا، در دو رنگ طلایی و قرمز و با قیمت 151 دلار به فروش خواهد رسید.

جیونی استیل 3

Gionee Steel 3

سه گوشی تمام صفحه جیونی اف 6 ، اف 205 و استیل 3 معرفی شدند

جیونی استیل 3 نیز یکی دیگر از گوشی های تمام صفحه این غول گوشی ساز چینی است. این محصول نیز از بدنه‌ای تمام فلزی برخوردار است اما با مدل اف 205 کمی متفاوت ظاهر شده است. قاب پشتی آن از یک نوع طراحی دو بافتی برخوردار است. قسمت‌های بالا و پایین میزبان دوربین پشتی و اسپیکرهای قدرتمند هستند که از بافت استانداردی برخوردار است، اما وسط گوشی با ظاهر متفاوت خود چشم‌نوازی می‌کند.

این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح +HD برخوردار است و یک چیپست اسنپدراگون 425 نیز زیر قاب آن مشغول فعالیت است. از نظر ظرفیت نیز، جیونی استیل 3 از یک رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی با قابلیت افزایش تا 256 گیگابایت توسط یک اسلات کارت‌های میکرو اس دی بهره می‌برد. دوربین‌های 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی این محصول به کار رفته است و درست همانند نسل پیشین، اسپیکر در قسمت پشتی دیده می‌شود. جیونی می‌گوید اسپیکر این گوشی به استاندارد AAC 1511 مجهز شده است که می‌تواند صداهایی شفاف و بلند را در اختیار کاربران قرار دهد. باتری 4.000 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل 7.1 نوقا نیز دیگر مشخصات این گوشی 212 دلاری است. جیونی Steel 3 تنها در رنگ طلایی به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*