طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ شبیه به گلکسی اس 8

ایوان بلس: طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ فاقد تغییرات چشمگیری خواهد بود

به گفته‌ی ایوان بلس، طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) نسبت به نسل پیشین این گوشی ها فاقد تغییرات چشمگیری خواهد بود و بیشتر این تغییرات داخلی هستند.

سامسونگ طی چندین ماه آینده از پرچمداران جدید خود با نام احتمالی Galaxy S9 پرده برداری خواهد کرد. از همین حالا نیز انتشار شایعات و پیش‌بینی‌ها در مورد اعضای خانواده گلکسی اس 9 آغاز شده است. بسیاری از افشاکنندگان اطلاعاتی از آن‌ها را در اختیار کاربران قرار داده‌اند و حال جدیدترین اخبار مربوط به این محصولات نشان می‌دهد که طراحی گلکسی اس 9 از تغییر مهمی برخوردار نخواهد بود. در واقع مهم‌ترین تغییرات آن‌ها نسبت به نسل پیشین خود داخلی هستند و از آنجایی که گلکسی اس 8 از طراحی بی‌نقصی برخوردار است، به اعتقاد سامسونگ لزومی به تغییر آن نیست.

ایوان بلس (evleaks@)، افشاکننده حوزه دیجیتال در توییت تازه خود اشاره کرده است که کمپانی سامسونگ از روش تیک تاک برای گوشی های پرچمدار خود استفاده می‌کند و حالا اعضای خانواده گلکسی اس 9، تاک هستند. در واقع منظور وی شباهت زیاد بین دو نسل است.

طراحی گلکسی اس 9 تنها کمی بهبودیافته‌تر از نسل پیشین

تیک (همان گلکسی اس 8) تغییرات چشمگیری را نسبت به نسل پیشین خود می‌بیند و تاک (گلکسی اس 9) نسبت به تیک، از تغییرات جزئی برخوردار است. بدین ترتیب انتظار می‌رود طراحی گلکسی اس 9 فاقد تغییر چشمگیری باشد و تنها نسل گذشته خود را بهبود می‌بخشد. البته این نمی‌تواند چیز بدی باشد، چرا که گلکسی اس 8 صاحب یکی از بهترین طراحی‌هایی است که می‌توانید بر روی یک گوشی پرچمدار اندرویدی امروزی ببینید. سامسونگ مطمئنا طرفداران خودش را ترغیب خواهد کرد تا با پیشرفت بیشتری در طراحی گلکسی اس 8 همراه باشند.

اما گوشی های آینده‌ی سامسونگ از بهبودهایی در دیگر نقاط خود برخوردارند. به طور مثال انتظار می‌رود آنها از یک دوربین با تکنولوژی depth-sensing به منظور بهبود سیستم تشخیص چهره برخوردار باشند. همچنین از نظر سخت افزارهای داخلی نیز ما می‌توانیم تغییراتی در چیپست، باتری، دوربین‌ها و حتی ظرفیت رم را شاهد باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*