شیائومی می 7

شیائومی می 7 مجهز به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

جزئیات جدیدی از گوشی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7)، پرچمدار آینده شیائومی به بیرون درز پیدا کرده است. ظاهرا این گوشی به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی مجهز است و سال 2018 عرضه می‌شود.

نمایشگر تمام صفحه در شیائومی می 7

شیائومی می 7 پرچمدار آینده شرکت شیائومی است که سال آینده میلادی معرفی خواهد شد. ظاهرا این محصول نیز دنباله رو پرچمداران بزرگ حال حاضر از یک نمایشگر تمام صفحه برخوردار خواهد بود و از طراحی یکسان با آن‌ها بهره می‌برد. یک گزارش جدید از سوی چین نشان می‌دهد که گوشی پرچمدار شیائومی می 7 به یک نمایشگر 6.01 اینچی سامسونگ با نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد بود و از  چیپست معرفی نشده‌ی اسنپدراگون 845 همراه با 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. ظاهرا یک سنسور اثر انگشت نیز بر روی قاب پشتی گوشی قرار دارد.

اپل، سامسونگ، وان پلاس و ویوو کمپانی‌هایی هستند که رسما از قابلیت تشخیص چهره بر روی گوشی خود پرده برداری کرده‌اند. این گزارش نشان می‌دهد شیائومی از تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی بر روی پرچمداران جدید خود استفاده خواهد کرد، اما اقبال گوشی شیائومی می 7 برای دریافت آن کوتاه است. غول گوشی ساز چینی در حال حاضر مشغول توسعه این تکنولوژی است تا در آینده‌ای نزدیک بتواند از آن در گوشی های آینده خود استفاده کند.

به منظور عکاسی، یک جفت دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با دیافراگم f/1.7 بر روی قاب پشتی گوشی جای گرفته است. این محصول همچنین مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است تا در کمترین زمان ممکن بتوانید گوشی خود را به شارژ کامل برسانید. ظاهرا شیائومی می 7 از طراحی با ترکیبی از دو جنس فلز و شیشه برخوردار خواهد بود. همچنین قیمت قابل انتظار آن برای بازار چین نیز چیزی در حدود 408 دلار است.

هنوز خیلی زود است بخواهیم در مورد سایر جزئیات این محصول سخن بگوییم. انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از گوشی شیائومی می 7 به بیرون درز پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*