لنوو تب 7

دو تبلت مقرون به صرفه اندرویدی لنوو تب 7 و لنوو تب 7 اسنشال معرفی شدند

لنوو تب 7 و لنوو تب 7 اسنشال (Lenovo Tab 7 & Lenovo Tab 7 Essential) دو تبلت مقرون به صرفه لنوو با قیمت کمتر از 100 دلار هستند. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های آن‌ها آشنا شوید.

وقتی به بخش تبلت های اندرویدی بازار مراجعه می‌کنیم، این نام لنوو است که به خوبی می‌درخشد، بنابراین غول کامپیوترساز چینی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند این حوزه را از آن خود نگه دارد. در همین راستا، اگر به دنبال خرید یک تبلت مقرون به صرفه اندرویدی جدید هستید، لنوو دو مدل جدید را برای شما طراحی کرده است که می‌توانید در ادامه با آن‌ها آشنا شوید.

لنوو تب 7

نکته جذاب اینجاست که قیمت این دو تبلت حتی به 100 دلار هم نمی‌رسد تا بتوانید با پس انداز کمی آن‌ها را خریداری کنید. لنوو تب 7 و لنوو تب 7 اسنشال نام این دو تبلت هستند که به ترتیب با قیمت‌های 99.99 دلار و 79.99 دلار روانه بازارهای جهانی خواهند شد. بدیهی است که با این هزینه نباید انتظار قیمت زیادی را نیز داشته باشید، اما اگر به دنبال خرید یک تبلت اندرویدی مخصوص کودکتان هستید تو تبلت جدید لنوو تب 7 می‌توانند گزینه‌های مناسبی پیش روی شما باشند. علاوه بر این هر دو تبلت از سیستم عامل اندروید 7 نوقا برخوردارند که می‌تواند نکته مناسبی باشد.

لنوو تب 7

مدل گران‌تر لنوو تب 7 از یک نمایشگر 7 اینچی با وضوح 1280×720 پیکسل و دو دوربین، دوربین پشتی 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این تبلت از یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی MediaTek MT8161 قدرت می‌گیرد و به رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز شده است.

لنوو تب 7 اسنشال

در آن سمت مدل لنوو تب 7 اسنشال از نمایشگری هم اندازه با مدل اصلی، اما وضوح کمتر 1024×600 پیکسل برخوردار است. در زیر قاب این تبلت ارزان قیمت یک پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی MediaTek MT8167D، رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قرار گرفته است.

از نظر عمر باتری‌ هر دو دیوایس با استفاده‌ی عادی، در هر بار شارژ می‌توانند تا حداثر 15 ساعت عمر کنند. این دو تبلت همچنین به وای فای مجهز هستند، اما فاقد پشتیبانی از سیم کارت خواهند بود. لازم به ذکر است این دو تبلت از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*