گوگل لنز

گوگل لنز به دستیار صوتی چهار گوشی پیکسل گوگل اضافه شد

گوگل لنز به گوگل اسیستنت چهار گوشی این شرکت اضافه شد. دستیار مجازی گوگل در پیکسل، پیکسل ایکس ال، پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال این قابلیت را دریافت می‌کند.

به تازگی یک ابزار کاربردی به دو گوشی موبایل پیکسل سال 2016 و همچنین گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال تازه معرفی شده اضافه شده است. بر اساس گفته‌های کاربران این مدل‌ها، گوگل لنز مدتی است به دستیار صوتی گوشی موبایل آن‌ها اضافه شده است. این ابزار یک قابلیت جستجوی بصری است که با تکیه بر دوربین دستگاه کار می‌کند.

از آنجایی که گوگل لنز به صورت تدریجی متتشر می‌شود، زمان دریافت آن برای کاربران مناطق مختلف متفاوت است، به همین دلیل در حال حاضر این قابلیت در تمامی گوشی‌ های پیکسل وجود ندارد. با دریافت این آپدیت جدید، استفاده از این ابزار از همیشه راحت‌تر خواهد شد.

گوگل لنز در حالت عادی درون اپلیکیشن Photos قابل دسترسی است. این ابزار قادر است اطلاعاتی همچون آدرس‌ها، شماره‌های تماس، آدرس‌های اینترنتی و دیگر موارد را در عکس‌های از پیش ثبت شده و همچنین اسکرین شات‌ها تشخیص بدهد. با این حال جاسازی آن درون گوگل اسیستنت به کاربران کمک می‌کند بعد از فراخوانی دستیار، دکمه دوربین را لمس کرده و سپس در عین ثبت تصویر، اطلاعاتی را به دست بیاورند.

گوگل لنز

این آپدیت جدید یک تغییر اساسی نیست، اما با حذف چندین قدم، دسترسی و استفاده از گوگل لنز را راحت‌تر از قبل می‌کند. پیش از این باید به منظور استفاده از این ابزار، یک عکس ثبت کرده و بعد از باز کردن اپلیکیشن Photos، اطلاعات مورد نظر را به دست می‌آوردید، اما اکنون می‌توان در همان لحظه ثبت، اطلاعات را از تصویر استخراج کرد.

گوگل پیکسل 2

اکنون می‌توان به طور مستقیم از گوگل لنز استفاده کرد

گوگل در جریان رویداد Google I/O 2017، گوگل لنز را معرفی و اعلام کرد این قابلیت برای استفاده بر روی گوشی های موبایل سری پیکسل توسعه پیدا کرده است. خوشبختانه بعد از مدتی انتظار، سرانجام امکان استفاده از آن برای کاربران فراهم شد. هنوز امکان استفاده کاربران سایر گوشی های موبایل اندرویدی از گوگل لنز به واسطه دستیاری مجازی گوگل مشخص نیست. حتی اگر شرکت تصمیم به چنین کاری داشته باشد، طبیعی است آن را ابتدا برای دستگاه‌های خود منتشر کند. پس تا زمان دریافت این آپدیت جدید توسط تمامی کاربران چهار گوشی موبایل پیکسل باید منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*