کمپانی PowerbyProxi به تصاحب اپل درآمد؛ بهبود شارژ بی سیم در آیفون های آینده

کمپانی PowerbyProxi به تصاحب اپل درآمد؛ بهبود شارژ بی سیم در آیفون های آینده

کمپانی PowerbyProxi شرکتی نیوزیلندی است که در زمینه تکنولوژی شارژ وایرلس تخصص دارد. اما اپل با این خرید، چه برنامه‌هایی برای شارژ بی سیم محصولاتش در سر دارد؟

گوشی های تازه معرفی شده آیفون 10 (iPhone 10)، آیفون 8 (iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) نخستین اسمارت فون های اپل بودند که به قابلیت شارژ وایرلس مجهز شدند. حال به نظر می‌رسد اهالی کوپرتینو با خرید کمپانی PowerbyProxi ، قصد بهبود این تکنولوژی در گوشی های آینده خود را داشته باشند.

در حالی که چند سالی از تجهیز گوشی های اندرویدی به قابلیت شارژ بی سیم می‌گذرد، اپل تنها چند هفته است که پرچمداران خود را با امکان پشتیبانی از این تکنولوژی معرفی کرده است. اما با پیوستن کمپانی PowerbyProxi به بدنه بزرگ و منظم اپل، انتظار می‌رود در آینده شاهد حضور آی‌دیوایس‌های بیشتر مجهز به شارژ وایرلس باشیم. در واقع، احتمالا به همراه این محصولات، یک پد شارژ بزرگ با قابلیت شارژ همزمان چند دیوایس و پشتیبانی تا 150 وات ساخته شده توسط عضو جدید خانواده اپل معرفی شود.

کمپانی PowerbyProxi به تصاحب اپل درآمد؛ بهبود شارژ بی سیم در آیفون های آینده

جیک ساندرز، محقق موسسه ABI معتقد است که کاربران تمایل بیشتری به استفاده از پدهایی با قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه را دارند. این بدین معناست که در آینده می‌توان با یک پد شارژ بیسیم ، آیفون، ایرپاد و اپل واچ را به راحتی و به صورت همزمان شارژ کرد.

جالب است بدانید که کمپانی PowerbyProxi در سال 2007 میلادی تاسیس شد و در سال 2013 نیز شرکت سرمایه‌گذاری Samsung Ventures، مبلغ 4 میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری کرد. مدیرعامل این کمپانی معتقد است:

شرکت تولیدی PowerbyProxi روز به روز در حال رشد بوده و قرار است در آینده‌ای نزدیک، در یکی از مهمترین پروژه‌های شارژ وایرلس مشارکت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*