کوبی 3 سایلنت و کوبی 3 سایلنت اس معرفی شدند؛ مینی کامپیوترهای جدید MSI

کوبی 3 سایلنت و کوبی 3 سایلنت اس معرفی شدند؛ مینی کامپیوترهای قدرتمند MSI

کوبی 3 سایلنت (Cubi 3 Silent) و کوبی 3 سایلنت اس (Cubi 3 Silent S) مینی کامپیوترهای جدید ام اس آی هستند که امکانات فنی و مشخصات آنها را در ادامه می‌بینید.

کمپانی MSI به تازگی از نسل سوم سری مینی کامپیوتر ام اس آی کوبی رونمایی کرد. کوبی 3 سایلنت و کوبی 3 سایلنت اس مینی پی سی های جدید این شرکت سازنده هستند که از پردازنده‌های سری Kaby Lake اینتل قدرت گرفته، بدنه‌ای از جنس آلومینیوم داشته، سی‌پی‌یوهای آن به سیستم خنک‌کننده مجهز بوده و برخی قطعات آن به راحتی قابل ارتقاست.

ابعاد هر دو مدل مینی کامپیوتر جدید ام اس آی معادل 159.6 در 69.5 در 110.2 میلی‌متر بوده و بدون نیاز به فن‌های داخلی، خنک می‌شود. این طراحی باعث شده تا هزینه‌ها کاهش یافته و صدای دستگاه کم شود. بر اساس ادعای MSI، طراحی کوبی 3 سایلنت و 3 سایلنت اس به گونه‌ای است که اشکالات سخت‌افزاری آنها کم بوده، قدرت آنها افزایش یافته و طول عمرشان نیز بالاتر باشد.

مغز متفکر مینی پی سی ام اس آی ، پردازنده Kaby Lake U به همراه کارت گرافیک HD اینتل است. بنابراین، کاربران می‌توانند کامپیوتر کوبی 3 سایلنت و کوبی 3 سایلنت اس را به وسیله یک کابل HDMI به مانیتور 4K با وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل (UHD) متصل کنند. این کامپیوتر جدید ام اس آی از رم DDR4 و حافظه ذخیره‌سازی SSD پشتیبانی می‌کند. MSI این قول را به کاربرانش داده که می‌توانند به راحتی هارد SSD را با یک هارددیسک 2.5 اینچی HDD تعویض کنند.

کوبی 3 سایلنت و کوبی 3 سایلنت اس معرفی شدند؛ مینی کامپیوترهای جدید MSI

مدل ام اس آی کوبی 3 سایلنت به سه درگاه USB 3.1، یک درگاه DisplayPort و یک ورودی Ethernet به همراه وای‌فای دوبانده مجهز است. تفاوت این مدل با سایلنت اس در درگاه IO و بخش LAN، داشتن دو پورت USB 2 اضافی، اتصال RJ45، یک ورودی تبدیل RJ45 به COM و LAN گیگابیت اینتل (به جای LAN ریل‌تک به کار رفته در مدل پایه) است.

در این مینی پی سی ها ترکیبی از ساختارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جهت افزایش امنیت داده‌ها استفاده شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از یک کیت دیواری، کامپیوتر کوچک ام اس آی را به دیوار وصل کرده و یا آن را به مانیتور بچسبانند.

هنوز اطلاعاتی از قیمت مینی کامپیوتر کوبی 3 سایلنت و 3 سایلنت اس و همچنین، زمان عرضه آنها به بازار توسط MSI منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*