نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

تبلیغات محیطی جذاب و بی‌نقص با نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

نمایشگرهای سری OHD یکی از مدل های نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ هستند که برای تبلیغات محیطی جذاب و بی نقص در میادین و خیابان‌های شهرها به کار می‌روند.

عصر کنونی را می‌توان دوران جدیدی از بازاریابی و تبلیغات دانست. دورانی که انبوهی از پیام‌های تبلیغاتی هر روزه جلوی چشمان شهروندان و مخاطبان قرار می‌گیرد. در این «بمباران تبلیغاتی» پیام‌ها و آگهی‌هایی موثر است که با میخکوب کردن مخاطبان، آن‌ها را به دیدن بیشتر پیام‌ها فرا بخوانند. در این میان تبلیغات محیطی با ابزارهای گوناگونی مانند بیلبورد، استند، وسایل حمل و نقل، مبلمان شهری و نمایشگرهای ویدیویی پیام‌ها را در ابعادی بزرگ و در جغرافیایی متفاوت نمایش می‌دهد.

نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی مانند میادین شهرها، خیابان‌ها و بزرگراه‌ها با وجود اینکه مخاطبان وسیعی را در بر می‌گیرد، اما چنانچه ابزاری مناسب برای آن انتخاب نشود نه تنها سودی به شرکت‌ها نمی‌رساند که هزینه‌ مضاعفی را به حساب مالی کسب‌وکارها تحمیل می‌کند. در واقع تبلیغات در فضاهای عمومی و خارجی ابزار مخصوص به خود را می‌طلبد تا ضمن کاهش‌ هزینه‌های تبلیغاتی، یک تبلیغ موثر و جذاب را به نمایش بگذارد.

نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

برای این گونه‌ خاص از تبلیغات نمایشگرهای مخصوص outdoor کارآمدترین ابزار به شمار می‌روند. نمایشگرهای outdoor با ویژگی‌هایی همچون بدنه مقاوم، کارکرد 24 ساعته و روشنایی بالای صفحه نمایش در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغات محیطی همچون بیلبوردها و استندها انعطاف‌پذیری و هوشمندی بیشتری را در اختیار می‌گذارند.

همیشه مقاوم

یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه تبلیغات محیطی، شرایط فضاهای عمومی و بیرونی است. نور شدید خورشید در طول روز، دیده نشدن آگهی در شب، بارش برف و باران و بسیاری دیگر از موارد از جمله این موضوعات است که باعث می‌شود تا طراحان تبلیغ به هدف اصلی خود نرسند. این اتفاقات در حالی برای بیلبوردها و تابلوها می‌افتد که با بهره‌بردن از نمایشگرهای outdoor در تمامی ساعات شبانه‌روز و هر شرایط آب‌وهوایی می‌توان تجربه‌ بی‌نقص و خلل‌ناپذیری از نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی داشت.

نمایشگرهای سری OHD یکی از مدل های نمایشگرهای حرفه ای outdoor سامسونگ به شمار می‌روند که تاییدیه IP56 را دارند. این تاییدیه به معنای مقاومت نمایشگرهای سری OHD در برابر نفوذ آب و گردوغبار است. استحکام بدنه این نمایشگرها به گونه‌ای است که در گرم‌ترین و سردترین شرایط آب‌وهوایی می‌توانند محتواها را بدون افت کیفیت نمایش دهند. نمایشگرهای سری OHD از outdoor‌های سامسونگ در دمای منفی 30 درجه و مثبت 50 درجه کار می‌کنند.

کیفیت تصویر نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

از میان پیام‌های انبوه تبلیغاتی، تنها آن‌هایی موفق می‌شوند که با طراحی زیبا و چشم‌نواز نگاه مخاطبان را به خود جلب کنند. به همین دلیل صاحبان کسب‌وکارها هزینه‌های زیادی را صرف می‌کنند تا تبلیغات آن‌ها در جذاب‌ترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت تصویری طراحی شود. طراحی زیبا و شیک تنها نیمی از این راه است و بخش دیگری از آن بر عهده ابزاری است که می‌خواهد تبلیغ را در خیابان و میادین نمایش دهد.

نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

چنانچه جزئیات تصویر دیده نشود یا رنگ‌ها با کیفیت مدنظر طراحان پخش نشود، تا حد زیادی از قدرت اثرگذاری پیام‌ها کاسته می‌شود. نمایشگرهای سری OHD از outdoorهای سامسونگ با داشتن 2500 نیت روشنایی، پنل با انعکاس کم (0.5 درصد) و کالیبراسیون پیشرفته نمایشی چشم‌نواز در هر ساعتی از شبانه‌روز خواهند داشت.

با وجود کنتراست 5000:1 در این نمایشگرها رنگ‌های تیره و روشن با عمق بیشتری مشاهده می‌شود. علاوه بر این در طول روز با روشنایی مطلوب 2500 نیت تمام جزئیات تصویر قابل دید خواهد بود. نمایشگرهای سری OHD به سنسور روشنایی خودکار مجهز هستند که مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. این سنسور در ساعت پایانی شب و تاریکی هوا روشنایی را به منفی 200 نیت می‌رساند تا میزان مصرف انرژی در حداقل‌ترین مقدار خود قرار بگیرد.

با فناوری به کار رفته در پنل این نمایشگرها انعکاس نور خورشید به کمترین میزان رسیده است. بابت همین موضوع نمایشگرهای سری OHD سامسونگ تاییدیه «بهترین عملکرد در فضای باز» را از موسسه تحقیقاتی TÜV Rheinland آلمان دریافت کرده است.

نمایشگرهای حرفه ای Outdoor سامسونگ

سری OHD از نمایشگرهای حرفه ای outdoor سامسونگ از نسل دوم پلتفرم SSSP بهره می‌برد تا دیگر نیازی به نصب مدیاپلیر جداگانه نباشد. بر این اساس محتوای پخش شده بدون هیچ زحمت خاصی و از راه دور کنترل می‌شود.

با وجود راهکارهای امنیتی نمایشگرهای حرفه ای outdoor سامسونگ دیگر نگرانی بابت تغییرات محتوا به وجود نمی‌آید و محتواهای پخش تحت حفاظت قرار می‌گیرند.

نمایشگرهای outdoor سامسونگ ابزاری مخصوص برای تبلیغات هدفمند و جذاب در محیط‌های عمومی هستند که با قابلیت‌هایی همچون کارکرد 24 ساعته، بدنه مقاوم، روشنایی خیره‌کننده و کنتراست بالا مدیران کسب‌وکار را برای پخش آگهی‌های گیرا و نافذ یاری می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*