فروش هواوی میت 10

فروش هواوی میت 10 از این هفته آغاز می‌شود ؛ نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم نیز اضافه شد

فروش هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) طی چند روز آینده آغاز خواهد شد. اکنون دو نسخه جدید هواوی میت 10 نیز عرضه شده‌اند. قیمت خرید میت 10 بسیار بالاست.

هواوی بعد از معرفی میت 10 کاربران را منتظر نگذاشت و اعلام کرد این گوشی موبایل، در همین ماه عرضه خواهد شد. با این حال اکنون از زمان‌بندی دقیق عرضه پرچمدار جدید برترین گوشی‌ساز چینی مطلع شده‌ایم.

فروش هواوی میت 10

با مراجعه به وب سایت Vmall متوجه شدیم ثبت نام برای خرید هواوی میت 10 هم‌اکنون آغاز شده است. فروش هواوی میت 10 نیز از بیستم اکتبر (بیست و هشتم مهر) شروع می‌شود. همانطور که انتظار داشتیم، بازارهای کشور چین نخستین مقصد این گوشی موبایل هستند.

فروش هواوی میت 10

فروش هواوی میت 10 در سه نسخه انجام می‌شود

در کمال تعجب شاهد اضافه شدن دو نسخه جدید هستیم. اکنون می‌توان هواوی میت 10 دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی را نیز خریداری کرد، در حالی که تا پیش از این تصور می‌کردیم نسخه پایه پرچمدار جدید هواوی دارای 64 گیگابایت ظرفیت داخلی است. یکی دیگر از نسخه‌های تازه وارد، دارای 6 گیگابایت حافظه رم است. این نیز بسیار غیر منتظره محسوب می‌شود، چرا که تنها هواوی میت 10 پرو و پورشه دیزاین مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم اعلام شده بودند.

فروش هواوی میت 10

کاربرانی که به خرید میت 10 پرو و پورشه دیزاین علاقه‌مند هستند، باید تا ماه آینده میلادی منتظر بمانند. در این لیست هیچ قیمتی عنوان نشده است، با این حال در روز معرفی محصولات خانواده Mate 10، در جریان قیمت فروش آن‌ها در بازارهای کشور اروپایی قرار گرفتیم. می‌توان بر اساس آن‌ها، قیمت این گوشی های موبایل در سایر نقاط دنیا را نیز پیش‌بینی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*