سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 معرفی شد؛ تبلت جان‌سخت و میان‌رده سامسونگ

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 معرفی شد؛ تبلت جان‌سخت و میان‌رده سامسونگ

ساعاتی پیش، تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 (Samsung Galaxy Tab Active 2) معرفی شد. در ادامه، با مشخصات و قیمت تبلت مقاوم سامسونگ همراه شوید.

مدیران سامسونگ، تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 را در کشور هلند معرفی کردند. این تبلت دارای طراحی مقاومی بوده و سخت‌افزاری میان‌رده در آن به کار رفته است. محصول جدید سامسونگ تست‌های استاندارد نظامی را پشت سر گذاشته و گواهی MIL-STD-810 را به دست آورد. این بدین معناست که می‌تواند در فشارهای زیاد، دمای بالا، شوک و آب و هوای مختلف، جان سالم به در ببرد.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 معرفی شد؛ تبلت جان‌سخت و میان‌رده سامسونگ

این تبلت همانند مدل قبل از خود، گلکسی تب اکتیو (Galaxy Tab Active) مجهز به پوششی ضد شوک بوده و گواهی IP68 را کسب کرده است. همچنین، صفحه نمایش آن بهبود یافته و قادر است پاسخگویی بهتری در لمس با دستکش و یا انگشت خیس داشته باشد.

مشخصات تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2

تبلت گلکسی تب اکتیو 2 با نمایشگر ال‌سی‌دی 8 اینچی و وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل از راه رسیده که کمی ناامیدکننده است. چیپست اگزینوس 7880 کلاک‌شده در 1.6 گیگاهرتز به همراه 3 گیگابایت رم وظیفه پردازش عملیات را در این دیوایس بر عهده دارند. 16 گیگابایت حافظه داخلی برای تبلت جدید سامسونگ در نظر گرفته شده که این میزان فضا با پشتیبانی از کارت حافظه microSD قابل گسترش است.

سنسور 8 مگاپیکسلی در قاب عقب و 5 مگاپیکسلی در بخش جلو، مجموعه دوربین را تشکیل داده‌اند. تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 به یک عدد S Pen سامسونگ مجهز بوده و کمپانی سازنده، آن را با قابلیت پشتیبانی از دستیار مجازی بیکسبی (Home و Voice) روانه بازار خواهد کرد. در پنل جلو، سه دکمه  هوم، Recent Apps و دکمه بازگشت مشاهده می‌شود. سنسور اثر انگشت تبلت در دل دکمه هوم قرار داده شده است.

قیمت و زمان عرضه

تبلت مقاوم سامسونگ در دو نسخه «فقط وای‌فای» و «4G» در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت تبلت گلکسی تب اکتیو 2 در نسخه 4G و با رنگ مشکی، 500 یورو خواهد بود. این محصول از اواخر ماه نوامبر (اوایل آذرماه) در بازار اروپا عرضه خواهد شد که انتظار می‌رود پس از آن، به کشورهای آسیایی (از جمله ایران) نیز راه یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*