تست مقاومت آیفون 8

تست مقاومت آیفون 8 ؛ نمره قبولی نسل جدید گوشی‌های اپل

در این مقاله ما به تست مقاومت آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) شامل مراحل سفت و سختی همچون آتش زدن، خراش انداختن و خمیدگی پرداخته‌ایم.

آیفون 8 یکی از جدیدترین گوشی‌هایی است که کمپانی اپل روانه بازار کرده است و همین قضیه می‌تواند بهانه‌ی خوبی باشد تا ما بخواهیم تست مقاومت آیفون 8 را ببینیم. به خصوص این که کانال یوتیوبی “JerryRigEverything” که یکی از محبوب‌ترین‌ها در این زمینه است، به تازگی آیفون جدید اپل را زیر شکنجه‌ی خود قرار داده است.

ظاهرا آیفون 8 موفق شده از این آزمون سربلند بیرون آید، هرچند همین انتظار هم از آن می‌رفت تا نظیر آیفون 7 سال گذشته عمل کند. در ابتدا شما را دعوت به تماشای ویدیویی از تست مقاومت آیفون 8 می‌کنیم.

ویدیو تست مقاومت آیفون 8

 

حال نکاتی را از این ویدیو برداشت کرده‌ایم که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

  • شیشه‌ی پشتی و جلویی گوشی درست همانند آیفون 7 اپل ضد خش است؛ بنابراین می‌تواند ادعای اپل مبنی بر ساخت مقاوم‌ترین گوشی هوشمند شیشه‌ای جهان درست باشد. ادعای اپل احتمالا در مورد خراش افتادن بر روی این گوشی بوده است.
  • محافظ یاقوت کبود لنز دوربین عقب به صورت 100 درصدی از جنس یاقوت کبود نیست و مقاومت آن درست همانند تمامی شیشه‌هایی که بر روی بدنه‌ی گوشی قرار گرفته است. هرچند نتیجه خوبی حاصل شد، اما نمی‌توان مقاومت این قطعه را نظیر مقاومت یک قطعه یاقوت کبود قدرتمند دانست.
  • این گوشی از محافظ بهبود یافته‌ای در اطراف خود استفاده می‌کند که هنگام خم کردن گوشی هیچگاه از بین نرفتند؛ این مشکلی بود که در مدل قبلی شاهد آن بودیم.
  • گوشی به طور کامل خم نمی‌شود، این بر خلاف گوشی آیفون 6 اپل است که با نخستین زحمت ما برای خم کردن، همانند یک شکلات داغ در حال آب شدن بود.
  • هر چیزی که شما لمس می‌کنید شیشه‌ای یا فلزی است؛ نظیر کلیدهای سمت کناری گوشی.
  • در حالی که در این ویدیو ذکر نشده، اما شیشه پشتی نسبت به سطح صاف آیفون‌های فلزی قبلی حساس‌تر است. این بدان معناست که شما با یکبار در دست گرفتن گوشی نمی‌توانید تمامی نکات ذکر شده در تست مقاومت آیفون 8 را حس کنید.
  • پیکسل‌ها پس از سوزاندن نمایشگر به حالت اولیه خود بازمی‌گردند که این می‌تواند خبر خوبی برای شما باشد تا وقتی گوشی‌تان به داخل یک آتش سقوط کرد، کمترین نگرانی از این بابت داشته باشید.

به طور کلی تست مقاومت آیفون 8 امیدوارکننده بود. همانطور که احتمالا می‌دانید، سناریو‌هایی که در دنیای واقعی برای گوشی شما اتفاق می‌افتد به مراتب آسوده‌تر از این تست‌های انجام گرفته خواهند بود؛ بنابراین ما آیفون 8 را باید یک گوشی بسیار مقاوم در دنیای واقعی بدانیم. اما اگر آیفونتان را دوست دارید،‌ توصیه ما به شما خرید یک قاب 30 الی 40 دلاری برای محافظت هرچه بیشتر آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*