فیس فیلترهای اینستاگرام در ویدیوهای لایو

امکان استفاده از فیس فیلترهای اینستاگرام در ویدیوهای لایو ممکن شد

سرانجام قابلیت بهره بردن از فیس فیلترهای اینستاگرام در ویدیوهای لایو آن فراهم شد. اکنون در لایو ویدیوی اینستاگرام هم می‌توان بر روی صورت خود شکلک قرار داد.

اینستاگرام روز گذشته اعلام کرد کاربران از این پس می‌توانند علاوه بر استوری‌های عادی، حین پخش لایو ویدیو نیز از فیس فیلترها استفاده کنند. در میان فیس فیلترهای اینستاگرام در ویدیوهای لایو چندین عینک آفتابی وجود دارد که از هفته آینده، به طور انحصاری فقط در همین بخش قابل استفاده خواهند بود.

فیس فیلترهای اینستاگرام در ویدیوهای لایو

در آپدیت جدید اینستاگرام به همه ابعاد فکر شده است. کاربر می‌تواند منظره‌های منعکس شده در عینک را تنها با یک مرتبه لمس نمایشگر تغییر دهد. به محض اینکه ویدیو تکمیل شد، می‌توان آن را در استوری قرار داد و یا در صورت دلخواه حذف کرد.

فیس فیلترهای اینستاگرام در ویدیوهای لایو

برخی فیس فیلترهای اینستاگرام در ویدیوهای لایو در انحصار آن هستند

برای استفاده از فیس فیلترهای اینستاگرام در ویدیوهای لایو باید در زمان پخش و یا پیش از آن بر روی آیکون فیس فیلتر در گوشه پایین و سمت راست صفحه ضربه بزنید. حین پخش با لمس هر یک از فیس فیلترها می‌توان ظاهر چهره خود را تغییر داد. هیچ محدودیتی وجود نداشته و می‌توان به تعداد مرتبه دلخواه از آن‌ها استفاده کرد. اگرچه این قابلیت اکنون برای استفاده عموم منتشر شده است، اما به گفته اینستاگرام، ممکن است کاربران نقاط مختلف دنیا آن را با فاصله زمانی از یکدیگر دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*