هوندا اوربان

کانسپت الکتریکی هوندا اوربان (Honda Urban)؛ الهام گرفته از گذشته برای آینده‌ای جذاب

کانسپت هوندا اوربان (Honda Urban) در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 رونمایی شد. این هاچ بک الکتریکی با طراحی رترو در سال 2019 میلادی عرضه می‌شود.

در حالی که شرکت‌های خودروسازی اروپایی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت توجه همگان را به خود جلب کردند، خودروساز ژاپنی هوندا نیز بیکار ننشست و با محصولات جدید خود به این رویداد مهم خودرویی آمد. کانسپت الکتریکی Urban یکی از این محصولات است که با ویژگی‌های جالب خود در این نمایشگاه رونمایی شد.

هوندا اوربان

هوندا اوربان یک هاچ بک الکتریکی با طراحی و تناسبات رترو و یادآور خودروهای خاطره‌انگیز قدیمی است که از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته به خصوص در بخش قوای محرکه بهره می‌برد. با وجود ظاهر نسبتا سنتی، این مدل مفهومی کاملا الکتریکی است. تاکنون جزئیات زیادی در مورد توان خروجی قوای محرکه این خودرو منتشر نشده اما هوندا اوربان از سیستم مدیریت قدرت جدیدی استفاده می‌کند که برای ذخیره و آزادسازی هر چه بهتر انرژی تولید شده توسط منابع تجدیدپذیر طراحی شده است.

هوندا اوربان

این کانسپت از مدل‌هایی چون جاز کوتاه‌تر است و کابین آن ظرفیت حمل 4 نفر را دارد. دسترسی به فضای کابین Urban با یک جفت درب خاص در بخش عقب صورت می‌گیرد. همچنین کابین بین دو صندلی نیمکتی با پوشش خاکستری و تریم چوبی تقسیم شده است. صفحه نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز در این بخش دیده می‌شود.

هوندا اوربان

خوشبختانه به گفته مسئولان شرکت خودروسازی هوندای ژاپن، اوربان تنها یک کانسپت الکتریکی نخواهد بود و به زودی وارد خط تولید می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که تغییرات و اصلاحاتی در آن انجام شود. تاکاهیرو هاچیگو (Takahiro Hachigo)، مدیرعامل هوندا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت گفت مدل مفهومی Urban تنها نگرشی به آینده نیست بلکه نسخه تولیدی این خودرو الکتریکی در سال 2019 میلادی در اروپا آماده خواهد شد.

گالری عکس های کانسپت هوندا اوربان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*