بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه IFA 2017

بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه IFA 2017

نمایشگاه ایفا 2017 (IFA 2017)‌ هم به پایان رسید و حالا فرصت خوبی است تا با بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه IFA 2017 آشنا شویم.

ایفا برلین، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های محصولات تکنولوژی است که طی چند روز گذشته شاهد برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت‌های بزرگ تولید کننده در آن بودیم و حالا نیز درب‌های آن بر روی عموم باز شده است.

اما اگر به خاطر ازدیاد موارد جدید رونمایی شده تا به امروز موفق نشده‌اید تمامی اخبار را پیگیری کنید، ما در این مقاله به معرفی بزرگترین محصولات معرفی شده در ایفا 2017 خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

Samsung Gear Fit 2 Pro

سامسونگ گیر فیت 2 پرو

سامسونگ گیر فیت 2 پرو

بله، شما در عکس بالا یک گجت پوشیدنی در یک ظرف پر از آب را می‌بینید. سامسونگ گیر فیت 2 پرو یک ردیاب تناسب اندام 200 دلاری همراه با جی پی اس، مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر و قابلیت پخش آفلاین موزیک‌ها از اسپاتیفای است. این دیوایس در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

Samsung Gear Sport

سامسونگ گیر اسپورت

Samsung Gear Sport

سامسونگ همچنین در این رویداد از یک ساعت هوشمند مناسب شناگران رونمایی کرد که جی پی اس و ردیاب ضربان قلب را از نصل پیشین خود حفظ کرده و قابلیت ذخیره 500 موزیک از اسپاتیفای برای پحش آفلاین به آن اضافه شده و می‌تواند به عنوان یک وسیله جانبی برای هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR مورد استفاده قرار گیرد.

Blackberry New Phone

گوشی جدید بلک بری در راه است

گوشی جدید بلک بری در راه است

به نقل از TCL، کمپانی تولیدکننده گوشی‌های بلک بری، آن‌ها یک گوشی جدید را در ماه اکتبر عرضه خواهند کرد. این گوشی دیگر فاقد یک کیبورد فیزیکی خواهد بود.

+Archos Diamond Tab & Diamond Alpha

آرکاس دیاموند تب و دیاموند آلفا پلاس

آرکاس دیاموند تب و دیاموند آلفا پلاس

آیا تبلت‌ها برای شما هنوز هم جذاب هستند؟ کمپانی آرکاس در این نمایشگاه بین‌المللی از جدیدترین گوشی و تبلت خود نیز پرده برداری کرد.

گوشی دیاموند پلاس آلفا یک گوشی میان رده مجهز به چیپست سری 600 اسنپدراگون، نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی IPS،‌ رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. این درحالیست که تبلت دیاموند تب حاوی یک چیپست Rockchip 3399 همراه با رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و یک نمایشگر با وضوح 2560×1600 پیکسل است. این دو محصول از ماه اکتبر به ترتیب با قیمت‌های 400 و 300 یورو به فروش خواهند رسید.

Samsung Gear Icon X

سامسونگ گیر آیکون ایکس

سامسونگ گیر آیکون ایکس

سامسونگ برای طرفداران ایرفون‌ها نیز یک محصول جدید را در ایفا امسال داشت. ایرفون گیر آیکون ایکس که به معنای واقعی یک هدفون بیسیم است که حاوی اسکنر ضربان قلب و عمر باتری مناسب است.

سامسونگ متعهد شده است که می‌توانید با هر بار شارژ 5 ساعت با این هدفون به موسیقی گوش دهید. شارژ‌ هر گوشی نیز داخل آن تعبیه شده است. علاوه بر این،‌ اگر گوشیتان را با آن ست کرده باشید زمانی که بر روی آن‌ها ضربه بزنید، دستیار سامسونگ بیکسبی فعال می‌شود.

 

Dell Visor

هدست واقعیت افزوده دل ویزور

هدست واقعیت افزوده دل ویزور

یکی از مواردی که سوار بر موج محصولات Windows Mixed Reality در ایفا 2017 معرفی شد، در ویزور بود. این محصول از اکتبر با قیمت 349 دلار به فروش خواهد رسید و برای خرید کنترلر آن نیز باید 99 دلار اضافه بپردازید.

Asus Windows Mixed Reality Headset

هدست واقعیت مجازی ایسوس

هدست واقعیت مجازی ایسوس

آیا این هدست شبیه هدست دل نیست؟ ایسوس نیز ایده‌ی منحصر به فرد خودش را برای یک هدست مبتنی بر Windows Mixed Reality داشته است و در این نمایشگاه از آن رونمایی کرد. کمپانی‌های لنوو،‌ اچ پی و ایسر نیز در آینده‌ای نزدیک قصد دارند از هدست‌های خود رونمایی کنند.

Miele Dialog Oven

فر میل دیالوگ

فر میل دیالوگ

زمانی که نام «فر هوشمند» به گوش شما می‌خورد،‌ احتمالا فکر می‌کنید که آن حاوی وای فای داخلی است و می‌توانید از طریق گوشی خود آن را کنترل کنید. اما فر میل دیالوگ از تکنولوژی متفاوتی برای پخت غذاهای شما استفاده می‌کند. این محصول از امواج الکترومغناتیسی در فرکانس 915 مگاهرتز استفاده می‌کند و در هنگام پخت نیز خیلی ریزبینانه بر روی بافت غذا نظارت می‌کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. اما دلیل حضور «دیالوگ» در نام این محصول چیست؟ این فر،‌ با غذای شما صحبت می‌کند!

شما می‌توانید این فر جذاب را از ابتدای سال 2018 با قیمت 9.505 دلار خریداری کنید.

Samsung QuickDrive

سامسونگ کوییک درایو

چه می‌شد اگر ماشین لباسشویی شما در مدت بسیار کم تنها 30 دقیقه لباسهایتان را می‌شست؟ این دقیقا تعهدیست که سامسونگ با ماشین لباس شویی کوییک درایو (QDrive) خود داده است. اگر می‌خواهید نحوه کار آن را مشاهده کنید، تا چندی دیگر صبر کنید.

سامسونگ کوییک درایو

Acer Holo360

ایسر هولو 360

ایسر هولو 360

آیا دوربین قابل حمل تمام عیار فلیپ کم را به یاد میاورید؟ ایسر نیز می‌خواهد چنین محصولی را برای ویدیوهای 360 درجه‌ای تهیه کند. هولو 360 نام این محصول شرکت ایسر است که با یک نمایشگر لمسی و پشتیبانی از انتقال داده LTE شما را قادر می‌سازد تا ویدیوهای 360 درجه‌ای تهیه کرده و هر کجا که خواستید به اشتراک بگذارید.

Holo360 با قیمت 429 دلار در ماه نوامبر به فروش خواهد رسید.

Google Assistant Speakers

اسپیکرهای مجهز به دستیار گوگل

Google Assistant Speakers

به زودی،‌ شما برای تجربه کار با دستیار صوتی گوگل دیگر نیازی ندارید که یک اسپیکر گوگل هوم را در منزل خود داشته باشید. شما در آینده‌ای نزدیک قادر خواهید بود یک اسپیکر مجهز به دستیار گوگل را با برند دیگری جز گوگل تهیه کنید. یکی از بزرگترین محصولات معرفی شده در ایفا 2017 در بخش اسپیکرها، اسپیکر GA-10‌ پاناسونیک بود که از این دستیار قدرت میگیرد. سه اسپیکر از سایر تولیدکنندگان نیز معرفی شدند.

Samsung Powerstick Pro

سامسونگ پاور استیک پرو

سامسونگ پاور استیک پرو

هرچند جاروی جدید سامسونگ،‌ یک جارو برقی انقلابی نیست، اما می‌تواند ایده‌ی ساخت محصولات اینچنینی را یک گام به جلو ببرد. این یک برس دو طرفه با روترهای مستقل است که در جهت مخالف چرخش می‌کنند تا خاک بیشتری را از روی زمین جمع آوری کنند. سامسونگ می‌گوید تنها کافیست یک بار آن را بر روی فرش منزل خود بکشید.

در حال حاضر متاسفانه اطلاعات بیشتری از این محصول در دست نیست.

Bang & Olufsen BeoVision Eclipse

بنگ اند اولافسن بیو ویژن اکلیپس

بنگ اند اولافسن بیو ویژن اکلیپس

بیو ویژن اکلیپس یکی از عجیب و غریب‌ترین تلویزیون‌هایی که دیده‌ایم، حاصل همکاری مشترک بنگ اند اولافسن با شرکت ال جی است. یک ساندبار 450 وات قدرتمند نیز در زیر این تلویزیون اولد شفاف تعبیه شده است. علاوه بر این، یک پایه دارای موتور گردان نیز در اختیار شما است که می‌توانید با یک ریموت کنترل هرجایی که نشسته‌اید آن را مناسب زاویه دید خود تنظیم کنید.

قیمت این تلویزیون،‌ 14.980 دلار است.

Intel 8th-gen Core Processors

پردازنده های نسل هشتمی اینتل

پردازنده های نسل هشتمی اینتل

برای بخش کامپیوترها در ایفا 2017 آماده‌اید؟ در این رویداد محصولات کمی معرفی شدند که خوشبختانه در بین آن‌ها نخستین لپ تاپ های فوق باریک مجهز به چیپست تازه‌ی نسل هشتمی اینتل نیز به چشم می‌خورد. به عنوان مثال، Dell XPS 13 با آپگرید به چیپست دو هسته‌ای نسل هشتمی Intel Core o7-8850U حالا عملکرد بهبودیافته‌تری را پیدا کرده است.

Acer Switch 7 Black

ایسر سوییچ 7 بلک

ایسر سوییچ 7 بلک

با وزن یک 1.1 کیلوگرمی، تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7 بلک هم وزن یک ریش‌تراش همراه با یک پایه نگهدارنده است! این محصول بدون فن طراحی شده، صفحه نمایش آن لمسی است و از یک کارت گرافیک اختصاصی انویدیا MX150 قدرت می‌گیرد.

Asus ZenBook Flip 14

ایسوس زن بوک فلیپ 14

ایسوس زن بوک فلیپ 14

ایسوس نیز این رویداد بین‌المللی را از دست نداد و دست پر در ایفا امسال حضور یافت. ایسوس زن بوک فلیپ 14 یک لپ تاپ باریک 2 در 1 است که از کارت گرافیک مجزای بهره می‌برد. این محصول با ضخامت تنها 13.9 میلی‌متر و وزن 1.4 کیلوگرم، به یک پردازنده 4 هسته‌ای نسل هشتمی اینتل، رم تا 16 گیگابایت و مشابه ایسر سوییچ 7 کارت گرافیک انویدیا MX150 است.

Acer Predator Orion 9000

ایسر پریدیتور اوریون 9000

ایسر پریدیتور اوریون 9000

کمپانی ایسر همچنین یک دسکتاپ گیمینگ خانواده Predator را نیز در ایفا 2017 معرفی کرد. ما در مورد کامپیوتر قدرتمندی مجهز به یک پردازنده 18 هسته‌ای Intel Core i9 Extreme، چهار کارت گرافیک GTX 1080Ti و ظرفیت رم حداکثری 16 گیگابایتی صحبت می‌کنیم.

Moto Z2 Force

موتو زد 2 فورس

 

هرچند این گوشی مقاوم قبل‌تر معرفی شده بود، اما موتورولا آن را برای قرار گرفتن در معرض عموم با خود به نمایشگاه ایفا آورد. این گوشی همچنین بسیار باریک است و عمر باتری عالی را ارائه می‌کند.

JBL Reflect Fit

جی بی ال رفلکت فیت

جی بی ال رفلکت فیت

این ایرفون‌ها چیزی فراتر از انتظار شما تنها نسبت به عملکردشان هستند. آن‌ها حاوی یک نمایشگر ضربان قلب هستند که می‌تواند به شما کمک کند تا به حداکثر ضربان قلب برسید. رفلکتفیت از ماه اکتبر با قیمت 155 دلار به فروش خواهد رسید.

Razer Blade Pro

ریزر بلید پرو

Razer Blade Pro

ریزر یک برادر عالی ارزان قیمت برای لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو معرفی کرد. این محصول از قطعات کم قدرت‌تری نظیر کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1060 و کاهش از وضوح 4K به وضوح Full HD و نرخ رفرش 120 هرتز برخوردار است. البته در مورد وضوح این امر چندان هم منفی نبوده است، چرا که وضوح 4K باعث کاهش چشمگیر عمر باتری، عملکرد گرافیکی سیستم و همچنین کاهش نرخ فریم می‌شود.

نسخه‌ی جدید بلید پرو با قیمت 2.299 دلار به فروش می‌رسد.

Sony Wl-W1000X

هدفون پشت گردنی سونی

هدفون پشت گردنی سونی

هدفون جدید سونی با هدف تکمیل مدل QuietControl 30 شرکت Bose طراحی شده است. این هدفون حاوی یک گزینه برای استفاده از یک کابل سیمی جهت استفاده در سیستم‌های سرگرمی درون پرواز است. علاوه بر نویز کنسلینگ، این هدفون همچنین شامل بسیاری از قابلیت‌ها شامل “Atmospheric Pressure Optimizing” است که به عملکرد نویز کنسلینگ کمک می‌کند. سونی این هدفون با عمر باتری 10 ساعته را با قیمت 300 دلار به فروش خواهد رساند.

Ricoh Theta V

ریکو تتا وی

Ricoh Theta V

تتا اس یک دوربین 360 درجه‌ای با بیت ریت پایین بود که اینک جای خودش را به مدل تتا وی با وضوح 3840×1920 پیکسل و نرخ 30 فریم بر ثانیه داده است که حالا با بیت ریت 56Mbps قادر به ضبط ویدیوهای 360 درجه‌ای است. علاوه بر این دوربین، یک میکروفون نیز عرضه خواهد شد که قادر به ضبط صداهای سه بعدی است.

این محصول را می‌توانید از هم اکنون با قیمت 430 دلار پیش خرید کرده و میکروفون آن را نیز با قیمت 270 دلار پیش خرید کنید.

LG V30

ال جی وی 30

ال جی وی 30

ال جی وی 30 یکی از بزرگترین محصولات معرفی شده در ایفا 2017 خواهد بود

ال جی وی 30 به دنباله‌ی مدل وی 20 زیبا است،‌ اگرچه آن قابلیت‌های غیرضروری را از دست داده و به جای آن‌ها میزبان امکانای جذاب و جدید شده است. از این امکانات می‌توان به یک نمایشگر اولد، شارژ بیسیم و قابلیت‌های پیشرفته فیلمبرداری اشاره کرد که شما نمی‌توانید در هیچ گوشی دیگری مشاهده کنید. از این قابلیت‌ها می‌توان به فیلترگذاری در لحظه، زوم بر روی نقطه‌ای مشخص و صدابرداری 32 بیت اشاره کرد. این محصول از 21 سپتامبر به فروش خواهد رسید.

Logitech Craft Keyboard

کیبورد کرفت لاجیتک

کیبورد کرفت لاجیتک

کمپانی لاجیتک در ایفا 2017 از یک کیبورد مخصوص طراحان و ویرایشگران خلاق رونمایی کرد. این محصول با یک بخش گرداننده به نام “Creative Input Dial” به شما اجازه می‌دهد خیلی سریع اکشن‌های مخلتفی را در نرم افزارهایی همچون فتوشاپ، پریمیر، ادوبی ایلاستریتور و غیره اعمال کنید.

قیمت کیبورد کرفت لاجیتک 200 دلار است که از حدود یک ماه دیگر به فروش خواهد رسید.

Sony RX0

سونی آر ایکس 0

سونی آر ایکس 0

سونی همراه با یک دوربین شبیه به GoPro‌ به نام RX0 عکاسان و ویدیوگرافان را هدف گرفته است،‌ اما نکته جذاب اینجاست که دوبین سونی از یک سنسور بزرگتر 1 اینچی 15 مگاپیکسلی با وضوح 4K UHD‌ برای فیلم‌برداری،‌ یک لنز Zeiss T، صدها تنظیم مختلف و درگاه محبوب HDMI برخوردار است.

این امکانات بی‌تردید ارزان هم نخواهد بود،‌ شما می‌توانید از ماه اکتبر با قیمت 700 دلار اکشن کم سونی را خریداری کنید.

Dell Inspiron 15 7000 G7

دل اینسپایرون 15 7000 جی 7

دل اینسپایرون 15 7000 جی 7

یکی از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ مناسب با بودجه را دل رونمایی کرد. قیمت این محصول از 1000 دلار آغاز شده که برای مدل مجهز به کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti است و مدل گران‌تر آن نیز به GTX 1060‌ تجهیز شده است.

Sony WF-1000X

ایرفون بی سیم سونی WF-1000X

ایرفون بی سیم سونی WF-1000X

نخستین ایرفون‌های بیسیم و سبک سونی که ظاهری اسپورت‌تر از بقیه مدل‌ها دارند و حاوی چیزی به نام نویز کنسلینگ هستند که ایرپادز اپل فاقد‌‌آن است، مدل WF-1000X‌ خواهد بود. عمر باتری این محصول با 3 ساعت عالی نیست، اما 2 شارژر جداگانه نیز در کیف محافظ آن موجود است که جمعا عمر باتری را به 6 ساعت می‌رساند.

البته این هدفون چندان هم ارزان نخواهد بود، شما از ماه سپتامبر می‌توانید آن را با قیمت 200 دلار خریداری کنید.

Lenovo Explorer

لنوو اکسپلورر

لنوو اکسپلورر

درست همانند دل ویزور که در این نمایشگاه رونمایی شد و مطابق هدفون‌های Mixed Reality که اوایل سال 2017 معرفی شدند، لنوو اکسپلورر نیز مبتنی بر این پلتفرم ویندوز ساخته شده است. هیچ چیز عجیب و غریبی در مورد این هدست وجود ندارد، آن از طراحی نرم و راحتی بهره می‌برد و همچنین از تعدادی از برنامه‌های خاص لنوو توسعه پیدا کرده توسط Entertainment Hub این شرکت برخوردار است.

قیمت این محصول نیز 350 الی 450 دلار خواهد بود.

Sphero R2-D2

ربات اسپیرو

ربات اسپیرو

شرکت اسپیرو تا کنون ربات‌های جذابی را مختص علاقه‌مندان فیلم جنگ ستارگان عرضه کرده است. هرچند مدل BB-9E ربات خوبی است، اما مدل R2-D2 آن را تکمیل می‌کند. این رباتط همچنین با محیط برنامه نویسی Swift Playground اپل نیز کار می‌کند تا بتوان برای آن برنامه‌هایی جذاب برای کودکان نوشت.

Star Wars: Jedi Challenges

هدست واقعیت مجازی لنوو و دیزنی

هدست واقعیت افزوده لنوو و دیزنی

یک همکاری بین دو شرکت لنوو و دیزنی، این هدست واقعیت افزوده جذاب را به وجود آورده است که می‌توانید لحظات سرگرم کننده‌ای را با آن داشته باشید. در حال حاضر این محصول آماده‌ی پیش فروش است.

Lizn Hearpieces

هدفون‌های لیزن

هدفون‌های لیزن

هدفون‌های لیزن به نوعی طراحی شده‌اند که شما می‌توانید در دو حالت افزایش شنوایی و گوش دادن به موسیقی از آن‌ها استفاده کنید. در واقع اگر در اماکن عمومی شلوغ و پر رفت و آمد هستید، می‌توانید با تغییر حالت استفاده هدفون لیزن به شنوایی، صداهای محیط اطرافتان را بیش از پیش بشنوید.

این هدفون با قیمت 150 دلار به فروش خواهد رسید.

البته محصولات دیگری نیز در این نمایشگاه جهانی معرفی شدند که لیاقت کسب عنوان یکی از بهترین‌ها را داشتند، اما با توجه به محدودیت در انتخاب این موارد را می‌تواند بهتر دانست.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*