معرفی لپتاپ های زیر 500 دلار

معرفی لپ تاپ های زیر 500 دلار ؛ با کم‌ترین هزینه بهترین‌ها را پیدا کنید

خرید لپ تاپ مناسب بدون کم شدن مبلغ بالا از کارت اعتباری شما امکان‌پذیر است، البته در صورتی که در میان لپ تاپ های زیر 500 دلار گزینه مناسب خود را پیدا کنید.

با این پول می‌توانید جایگزین کامپیوتر خانگی، اولترابوک با عمر باتری بالا، یک لپ تاپ دوگانه و حتی یک گیمینگ لپ تاپ پیدا کنید! البته باید واقع‌گرا باشیم، شما یک لپ تاپ اقتصادی می‌خرید که عملکرد آن متوسط است. با این لپ تاپ می‌توانید گیم بازی کنید اما انتظار تنظیم رزولوشن بالا نداشته باشید. این دستگاه می‌تواند جایگزین مناسبی برای کامپیوتر خانگی شما هم باشد اما نمی‌توانید به عنوان یک لپ تاپ پیشرفته بر روی آن حساب کنید.

با این تفاسیر 500 دلار پولی کمی نیست و قطعا با این پول می‌توان عملکرد پایه را به دست آورد.

بهترین جایگزین کامپیوتر خانگی:

Asus X555 DA AS11 – قیمت 500 دلار

اولین پیشنهاد در فهرست لپ تاپ های زیر 500 دلار ما یکی از عناوین ایسوز است. اگر گیمر نیستید و نیازی به هزار اسب بخار انرژی سخت‌افزاری ندارید وقت آن است که یک لپ تاپ مناسب و ارزان به جای کامپیوتر خانگی‌تان قرار دهید. این لپ تاپ تمامی انتظارات یک کاربر عادی را فراهم می‌کند و به عنوان یک گزینه کم‌مصرف و قابل جابه‌جایی می‌توان بر روی آن حساب کرد.

بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار : Asus X555DA

Asus X555 DA از یک نمایشگر فول اچ دی 15.6 اینچی و بدنه‌ای مات و زیبا برخوردار است. تمامی پورت‌های ارتباطی مورد نیاز شما در این لپ تاپ وجود دارند، البته جای خالی پورت ایترنت در این لپ تاپ به چشم می‌خورد که با وجود پشتیبانی از Wi-Fi 802.11ac دیگر جای نگرانی نیست. یک DVD Writer هم در Asus X555 DA قرار گرفته که این روزها کم گیر می‌آید، در کل این لپ تاپ گزینه خوبی برای دانشجوها به نظر می‌رسد.

این دستگاه به یک پردازنده چهار هسته‌ای AMD A10 مجهز بوده و 8 گیگابایت رم دارد. پیشنهاد ما نسخه 256 گیگ اس‌اس‌دی این لپ تاپ است که سرعت خیلی بالایی هم دارد، اما نسخه 1TB HDD هم با 50 دلار هزینه کم‌تر موجود است.

اندکی بیشتر هزینه کنید:

Acer Aspire E15-575G-57D4 – قیمت 580 دلار

اگر امکان افزودن 80 دلار به بودجه خود دارید گزینه اول ما در فهرست لپ تاپ های زیر 500 دلار را فراموش کرده و Acer Aspire E15 را بخرید؛ یک لپ تاپ عالی که امکانات‌اش چند برابر بیشتر از این 80 دلار هزینه بیشتر می‌ارزد.

بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار : Acer Aspire E15

این لپ تاپ از پردازنده نسل 7 اینتل Core i5 برخوردار بوده و یک کارت گرافیکی مستقل Nvidia GeForce 940MX هم با خود به همراه دارد. عمر باتری Aspire E15 هم بسیار بالاتر از پیشنهاد قبلی ما است.

بهترین و سبک‌ترین:

Lenovo ThinkPad 13 – قیمت 510 دلار

یک لپ تاپ با باتری خراب، یک گجت به دردنخور است. اگر به دنبال عمر باتری بالا و قابلیت جابه‌جایی هستید، Lenovo ThinkPad 13 عالی است حتی در صورتی که 10 دلار بیشتر از بودجه برای آن پرداخت کنید.

بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار : Lenovo ThinkPad 13

سری جدید ThinkPad مقاوم‌تر از نمونه‌های قبلی است و می‌تواند از برخورد ضربه و محیط نامناسب جان سالم به در ببرد. کیبورد این دستگاه با وجود سنسور trackball و یک ترکپد عالی برای شما کم نمی‌گذارد.

در یکی از تست‌های انجام گرفته بر روی ThinkPad 13، این دستگاه توانست 9 ساعت گشت و گذار در وب را به کاربر بدهد. علاوه بر این‌ها شرکت لنوو امکان شارژ لپ تاپ از طریق USB Type-C با پاوربانک مناسب را هم به شما داده است، قابلیتی که تمامی نگرانی‌های در رابطه با باتری را از بین می‌برد.

لنوو ادعا می‌کند که تمامی مشکلات امنیتی را در دستگاه‌های خود برطرف کرده، اما بهتر است در این رابطه حواس خود را جمع کنید و آنتی ویروس مناسبی برای لپ تاپ خود انتخاب نمایید.

نکته: قیمت ThinkPad 13 نوسان زیاد داشته است، در آغاز با 650 دلار وارد بازار شد و بعد به 510 دلار نزول کرد، حالا دوباره بالا رفته و به قیمت 550 دلار هم به فروش می‌رسد. با همین 40 دلار اضافی هم ThinkPad13 گزینه خوبی است با این وجود اگر اندکی صبر کنید احتمال نزول دوباره قیمت آن وجود دارد.

بهترین لپ تاپ هیبریدی:

Asus Transformer Book T300 – قیمت 426 دلار

در ابتدای مقاله که صحبت در رابطه با بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار بود خاطر نشان کردیم که گزینه هیبریدی مناسب هم با این قیمت می‌توان خرید؛ Asus Transformer Book T300 گزینه‌ای استثنائی است و هنوز بهترین لپ تاپ دوگانه مغرون به صرفه موجود است.

مشخصات این لپ تاپ عالی است: یک صفحه IPS لمسی 12.5 اینچ Full HD، پردازنده اینتل Core M، رم 4 گیگابایتی و 128 گیگ حافظه اس اس دی. سایر مشخصات و قابلیت‌های Transformer Book T300 مواردی است که نیازی با بازگو ندارند، مثل پورت میکرو USB و Wi-Fi و Bluetooth و … .

بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار : لپ تاپ هیبرید Asus Transformer T300

با جدا کردن صفحه نمایش از کیبورد، T300 به یک تبلت تبدیل می‌شود، البته در هر صورت با استفاده از ویندوز 10 موجود در دستگاه می‌توانید از صفحه نمایش لمسی آن استفاده کنید. دوباره با متصل کردن کیبورد به صفحه نمایش یک لپ تاپ نسبتا قوی با بیش از 8 ساعت عمر باتری خواهید داشت.

بهترین کروم بوک:

Asus Chromebook Flip C302CA – قیمت 469 دلار

پیشنهاد پنجم ما در فهرست لپ تاپ های زیر 500 دلار یک کروم بوک است. همان‌طور که می‌دانید با گذشت زمان این دستگاه‌ها بهتر و بهتر شده‌اند. اگر به دنبال کنار گذاشتن ویندوز هستید بدون شک بهترین گزینه شما Asus Chromebook Flip C302CA خواهد بود.

بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار : Asus Chromebook flip

Chromebook Flip برعکس سایر کروم‌بوک‌های موجود در سخت افزار هم کم نگذاشته است. این دستگاه یک صفحه نمایش 12.5 اینچ Full HD داشته و از پردازنده اینتل Core M بهره می‌برد. رم این لپ تاپ 4 گیگابایت بوده و 64 گیگ هم حافظه اس‌اس‌دی برای آن در نظر گرفته‌اند و البته یک پورت USB Type-C هم دارد. با تمام این‌ها و با وجود سیستم عامل Chrome OS با یک دستگاه سریع و قدرتمند طرف هستیم.

یکی از نکته‌هایی که به هنگام خرید یک کروم بوک باید در ذهن داشته باشید پشتیبانی از اندروید است. برخی از کروم‌بوک‌های موجود و در آینده تمامی آن‌ها از برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی خواهند کرد؛ قابلیتی که کارایی آن‌ها را چند برابر می‌کند. در این رابطه ایسوز خاطرنشان کرده که Chromebook Flip قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های اندرویدی را داشته و با وجود ویژگی فلیپ صفحه نمایش، می‌توانید از آن به عنوان یک تبلت اندرویدی هم استفاده کنید.

بهترین لپ تاپ کاربردی:

Acer Aspire E15 E5-575-33BM – قیمت 350 دلار

تنها به این دلیل که بودجه شما 500 دلار است لازم نیست تمامی آن را خرج کنید. اگر با مبلغ کم‌تر می‌توانید کار مورد نیاز خود را به انجام برسانید بد نیست اندکی صرفه‌جویی کنید، نه؟ لپ تاپ Acer Aspire E15 E5-575-33BM یکی از بهترین گزینه‌ها در آمازون بوده و توسط خیلی از منتقدان پیشنهاد شده است.

بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار : لپ تاپ همه‌کاره Acer Aspire E15 E5-575-33BM

این دستگاه موارد مورد نیاز پایه را با 4 گیگابایت رم و یک پردازنده نسل 7 اینتل Core i3 براورده خواهد کرد. جالب است بدانید که یک پورد USB Type-C هم برای شارژ دستگاه قرار گرفته شده و یک رایتر DVD در آن موجود است.

بدون هزینه بالا تمامی کارهای پایه شما با Acer Aspire E15 E5-575-33BM راه می‌افتند، این لپ تاپ بهترین گزینه برای گشت و گذار در وب، Microsoft Office و مولتی‌مدیا است.

گزینه تست نشده و نهایی فهرست لپ تاپ های زیر 500 دلار:

ASUS F402BA-EB94 – قیمت 500 دلار 

تنها با بررسی مشخصات، نمی‌توان از کارکرد یک لپ تاپ اطمینان حاصل کرد از آن‌جا که ممکن است این مشخصات با آن‌چه به طور عملی اتفاق می‌افتد تفاوت داشته باشند. به همین دلیل از پیشنهاد Asus F402BA در میان لپ تاپ های زیر 500 دلار مطمئن نیستیم، در هر حال این گزینه را هم با قیمت 500 دلاری آن در نظر بگیرید.

بهترین لپ تاپ های زیر 500 دلار : Asus F402BA

مشخصات سخت‌افزاری این دیوایس آن هم با قیمت مناسب آن باورکردنی نیست؛ صفحه نمایش 14 اینچ Full HD، پردازنده AMD A9، حافظه 256 گیگابایت SSD و حتی یک پورت USB Type-C. با تمام این‌ها ASUS F402BA کم‌تر از 1.8 کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن از یک اینچ هم کم‌تر است.

شاید بهترین ویژگی این دیوایس Windows 10 Signature Edition آن باشد؛ یک ویندوز خالص بدون هیچ برنامه شرکتی به دردنخور.

Asus F402BA توسط منابع قابل اطمینان تست نشده است و در آمازون هم یک نقد قابل اتکا برای آن وجود ندارد، اما در صورتی که این لپ تاپ تمامی آن‌چه را که در مشخصات خود دارد به کاربر ببخشد یک معجزه با قیمت 500 دلار به شمار می‌آید.

کم‌تر از 500 دلار هم می‌توان هزینه کرد؟

کروم‌بوک‌ها و خط جدید پردازنده‌های ارزان‌قیمت اینتل به شما اجازه می‌دهند که از 500 دلار هم کم‌تر خرج کنید. اگر در این دسته‌ها به دنبال لپ تاپ مناسب خود بگردید ممکن است گزینه‌ای با قیمت کم‌تر از 300 دلار هم پیدا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*