هیوندای النترا جی تی 2018

مشخصات فنی،‌ امکانات و قیمت هیوندای النترا جی تی 2018 اعلام شد

به تازگی مشخصات فنی، برخی امکانات و همین‌طور قیمت هیوندای النترا جی تی 2018 (Hyundai Elantra GT) اعلام شد. این خودرو در واقع، نسخه آمریکایی مدل آی 30 محسوب می‌شود.

هیوندای النترا جی تی 2018 که به عنوان نسخه‌ای از مدل i30 برای بازار آمریکا شناخته می‌شود با همان استایل مدل اروپایی به بازار عرضه خواهد شد و می‌تواند جایگاهی ارزشمند را در میان کراس اوورهای کوچک به دست آورد. شرکت خودروسازی هیوندای معتقد است این خودرو یکی از معدود هاچ بک‌هایی خواهد بود که EPA آن را به دلیل کابین بزرگ و جادار در دسته خودروهای بزرگ قرار داده است. النترا GT جدید نسبت به شورولت کروز،‌ فورد فوکوس، مزدا 3،‌ فولکس واگن گلف و تویوتا کرولا iM نیز فضای بیشتری دارد.

هیوندای النترا جی تی 2018

زیر کاپوت این خودروی جدید یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری GDI با قدرت 161 اسب بخار قرار دارد که به گیربکس 6 سرعته دستی استاندارد یا 6 سرعته اتوماتیک سفارشی متصل خواهد شد. نسخه قدرتمندتر خودرو با نام النترا جی تی اسپورت عرضه می‌شود که از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری T-GDI با قدرت 201 اسب بخار و همچنین گیربکس 6 سرعته دستی استاندارد یا 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک سفارشی استفاده می‌کند.

هیوندای النترا جی تی 2018

هیوندای النترا جی تی 2018 درست مانند سدان النترا اسپورت دارای سیستم تعلیق چند اتصالی است که هندلینگ بهتر و شخصیت رانندگی هیجان‌انگیزتری را در اختیار قرار می‌دهد. النترا GT اسپورت نیز با ترمزهای بزرگ‌تر و رینگ‌های 18 اینچی با لاستیک‌های چهار فصل کارا روانه بازار خواهد شد.

هیوندای النترا جی تی 2018

در داخل کابین خودرو شاهد امکاناتی چون سیستم اطلاعات و سرگرمی 8 اینچی با ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی،‌ دوربین دید عقب،‌ پاد شارژ بی سیم،‌ صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده و سیستم صوتی پریمیوم با 7 بلندگو هستیم. هیوندای النترا جی تی 2018 مجهز به پیشرانه 2 لیتری و گیربکس دستی با قیمت پایه 20 هزار و 235 دلار و النترا جی تی اسپورت توربو با قیمت پایه 24 هزار و 135 دلار وارد بازار آمریکا خواهد شد.

گالری عکس های هیوندای النترا جی تی 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*