سوناتا هیبریدی

شرایط فروش سوناتا هیبریدی به مناسبت عید فطر اعلام شد

شرکت پاکرو به عنوان نماینده رسمی هیوندای موتور کمپانی (هیبرید) در ایران، شرایط فروش سوناتا هیبریدی را به مدت محدود و مناسبت عید فطر اعلام کرده است.

فروش ویژه سوناتا هیبریدی به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروهای هیبریدی کشور به مدت محدود و با شرایط ویژه و استثنایی آغاز شد. هیوندای سوناتا هیبریدی در 3 تیپ توسط شرکت پاکرو با قیمت تمام شده 170 میلیون، 185 میلیون و 195 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شد با شرایط ویژه به مناسبت عید فطر به فروش خواهد رسید. در این طرح جدید، نسخه هیبریدی هیوندای سوناتا با 7 میلیون و 100 هزار تا 10 میلیون تومان تخفیف و با تعداد محدود در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مدیر فروش شرکت پاکرو با اعلام این خبر تاکید کرد که با توجه به استراتژی شرکت در سال جاری مبنی بر جلب رضایت حداکثری مشتریان، با وجود افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور، سوناتا هیبریدی به عنوان یک خودروی کاربردی و اقتصادی با 10 میلیون تومان تخفیف طی این مدت و در تعداد محدود به مشتریان عرضه می‌شود.

فروش سوناتا هیبریدی با تسهیلات 90 میلیونی

مدیر فروش پاکرو در ادامه اضافه کرد:

در این فروش ویژه تا 90 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره و قرض‌الحسنه دو ساله در نظر گرفته شده که در نوع خود شرایطی مناسب و کم نظیر برای مشتریان خواهد بود. همچنین سود مشارکت 25 درصدی نیز برای شرایط فروش مشارکتی پیش‌بینی شده است.

سوناتا هیبریدی

به گفته بهجت، برای مشتریانی که قصد خرید نقدی این خودرو را داشته باشند، خدمات ویژه سرویس ادواری به مدت 2 سال یا 40 هزار کیلومتر به عنوان هدیه ویژه اهدا می‌شود و تمامی خودروها در این طرح به صورت تحویل فوری و آماده شماره‌گذاری پس از تحویل خواهند بود. پاکرو یکی از شرکت‌های واردکننده رسمی در کشورمان است که خودروهای سفارشی را به طور اختصاص و با توجه به شرایط بازار ایران، به صورت مستقیم از مبدا کشور کره جنوبی به مقصد کشورمان بارگیری می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*