هواوی 9

هواوی میت 10 مجهز به یک نمایشگر بدون حاشیه و چیپست 10 نانومتری خواهد بود

هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) نام پرچمدار آینده سری Mate هواوی است. این گوشی از نمایشگر بدون حاشیه، دوربین دوگانه و چیپست 10 نانومتری برخوردار خواهد بود.

هواوی پاییز هرسال گوشی های سری میت خود را به‌روزرسانی می‌کند، بنابراین انتظار می‌رود طی ماه‌های دیگر آن‌ها از نسل جدید هواوی میت 9 رونمایی کنند. این شرکت تا به امروز هیچ اطلاعاتی از نسل جدید گوشی میت خود منتشر نکرده است، اما اطلاعات تازه‌ای از سوی چین شنیده می‌شود که نشان می‌دهد این گوشی با نام احتمالی هواوی میت 10 قرار است از نمایشگر بدون حاشیه برخوردار باشد.

بسیاری از گوشی های باکیفیت اندرویدی بازار و در حال ورود به بازار به نمایشگرهای بدون حاشیه بهره مجهز هستند. گرایش حال حاضر صنعت موبایل به این نمایشگرها است و حتی پایشان به بخش گوشی های میان رده نیز باز شده است. بنابراین نباید تعجب کنیم که هواوی به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان نیز به سمت استفاده از نمایشگرهایی با حاشیه حداقلی تمایل پیدا کرده باشد. این تصمیم می‌تواند باعث رشد هرچه بیشتر نمایشگرهای مذکور در بازار نیز شود. هرچند هنوز اندازه نمایشگر هواوی میت 10 اعلام نشده است، اما آن قطعا باید بیش از 5 اینچ باشد.

از دیگر مشخصاتی که احتمالا نسل جدید پرچمدار سری Mate هواوی از آن برخوردار است می‌توان به یک چیپست 10 نانومتری هواوی کایرین 970 همراه با یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر اشاره کرد. احتمالا اندروید 7 نوقا نیز قدرت دهنده بخش نرم افزاری این گوشی خواهد بود. یکی دیگر از شاعیات جذاب در خصوص هواوی میت 10 تجهیز آن به دوربین دوگانه پشتی و البته جلویی است که می‌تواند به خودی خود طرفداران زیادی را دست و پا کند.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که خود کمپانی هواوی هیچ یک از این اطلاعات را تایید یا تکذیب نکرده است، بنابراین باید برای اطمینان از آن‌ها تا زمان رونمایی رسمی از Mate 10 منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*