عکس گوشی موبایل اندی رابین

عکس گوشی موبایل اندی رابین از وجود دوربینی 360 درجه خبر دارد

روز گذشته، عکس گوشی موبایل اندی رابین که در حال حاضر با نام “Essential” شناخته می‌شود، از طریق حساب کاربری توییتر این شرکت با همین نام منتشر شد.

در این عکس، بخشی دایره‌ای در قسمت بالایی دستگاه دیده می‌شود که می‌توان آن را یک دوربین 360 درجه در نظر گرفت. اما یک فرضیه دیگر نیز وجود دارد و آن، جدا نبودن این بخش دایره‌ای است. در این صورت، احتمالا ما با یک طراحی جدید و البته عجیب رو به رو خواهیم بود.

محل یکسان کلیدهای کنترلی صدا و پاور در عکس گوشی موبایل اندی رابین

فارغ از این فرضیه‌ها، یک نکته جالب دیگر در این عکس دیده می‌شود و آن، قرارگیری کلیدهای کنترلی صدا و پاور در سمت چپ دستگاه است. بدون شک طراحان این عکس توجه زیادی به این موضوع داشته‌اند تا علاوه بر نمایش برخی جزئیات کوچک، ذهن علاقه‌مندان را نیز درگیر کنند.

اگرچه هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی موبایل اندی رابین همراه با این عکس جدید منتشر نشده است، اما با استناد بر اخبار قبلی، احتمالا این گوشی همراه با تراشه اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین 12 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود صفحه نمایش 5.5 اینچی آن با رزولوشن 1312×2560 و حاشیه‌ای بسیار کم پیش روی کاربران قرار گیرد. زمان احتمالی معرفی گوشی اندی رابین، 30 مه (9 خرداد) خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*