پتنت تبلت رول شونده سامسونگ

ثبت اختراع یک تبلت رول شونده و ساعت هوشمند دوربین دار توسط سامسونگ

سامسونگ اخیرا دو پتنت جذاب از یک تبلت رول شونده و یک ساعت هوشمند دوربین دار مجهز به بند هوشمند را به ثبت رسانده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

این واقعا جذاب است که شما می‌توانید با سر زدن به پایگاه داده عمومی دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ، نگاهی به دستاوردهای احتمالی سالیان آینده بی‌اندازید. پتنت ها و اپلیکیشن های آن‌ها برخی از اطلاعات شگفت آوری را در خود جای داده‌اند که دو پتنت جدید سامسونگ تنها نمونه‌ای از آن‌ها هستند.

در میان بسیاری از اختراعات به ثبت رسیده برای طراحی ماشین لباسشویی و لوازم الکترونیکی خانگی، ظاهرا سامسونگ به دنبال طراحی نسل جدیدی از ساعت های هوشمند است. این سند که در زیر مشاهده می‌کنید، یک دستگاه پوشیدنی را به تصویر کشیده است که به نمایشگر گرد و یک دوربین درست در وسط آن تجهیز شده است. اما این تمام ماجرا نیست، چرا که دوربین مذکور حاوی قابلیت‌های زوم اپتیکال است و در هنگام زوم به سطح بیرون بدنه ساعت درخواهد آمد.

همچنین این ساعت هوشمند مجهز به دوربین از یک نمایشگر دیگر انعطاف پذیر درست در پشت بند خود نیز بهره می‌برد. با توجه به آنچیزی که اپلیکیشن نشان می‌دهد، کارایی نمایشگر انعطاف پذیر این ساعت درست همانند گوشی های خمیده سری S سامسونگ ارائه کننده آیکون‌های مختلفی جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها است.

دومین اپلیکیشن پتنت که در زیر مشاهده می‌کنید یک دیوایس الکترونیکی همراه با یک نمایشگر تاشو است. ما حدس می‌زنیم که این پتنت مربوط به طراحی یک تبلت رول شونده باشد. یک نمایشگر منعطف که از سمت عرض به صورت رول باز و بسته می‌شود؛ در واقع زمانی که شما آن را شبیه به یک رول باز کنید اطلاعات و جزئیات بیشتری بر روی آن قابل مشاهده خواهد بود. بسته به چرخش رول، این تبلت رول شونده می‌تواند محدوده فعال صفحه نمایش را یافته و بر اساس آن از خود واکنش نشان دهد.

پتنت تبلت رول شونده سامسونگ

پتنت تبلت رول شونده سامسونگ

آیا تبلت رول شونده سامسونگ در راه است؟

با این حال آنچه که باید شما در ذهن داشته باشید آن است که اختراعات به ثبت رسیده اغلب به فراتر از چیزی که هستند تبدیل نشده و لزوما به عنوان یک محصول وارد بازار نمی‌شوند. حتی بخش عظیمی از آن‌ها به تولید نمونه اولیه نیز نرسیده و به منظور محافظت از ایده‌های مخترعان ارائه می‌شوند. بنابراین، اگر شما با دیدن این پتنت‌ها در انتظار یک ساعت هوشمند مجهز به دوربین و یا یک تبلت رول شونده از سوی سامسونگ هستید باید بگوییم که ورود چنین محصولاتی به بازار در حد احتمال است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*