گارمین اکشن کمرا VIRB 360

اکشن کمرا VIRB 360 گارمین با قابلیت فیلم برداری 4K معرفی شد

گارمین اکشن کمرا VIRB 360 را به عنوان دوربین ورزشی جدید خود معرفی کرد. به عنوان مهمترین ویژگی دوربین حرفه‌ای ورزشی Garmin VIRB 360 باید به امکان فیلم برداری 4K اشاره کرد.

با اکشن کمرا VIRB 360 می‌توان به صورت 360 درجه‌ای و با رزولوشن 4K فیلم برداری کرد

اکشن کمرا VIRB 360 همانند دیگر دوربین‌های حرفه‌ای ورزشی دارای یک بدنه تنومند بوده و مختص شرایط سخت طراحی و ساخته شده است. به عنوان مهمترین ویژگی اکشن کمرا VIRB 360 بعد از فیلم برداری 4K باید به قابلیت آن برای ساخت فیلم‌های 360 درجه‌ای اشاره کرد. فیلم برداری از تمامی جهات به وسیله دو لنز تعبیه شده بر روی بدنه و ادغام خودکار اطلاعات ثبت شده توسط دستگاه ممکن می‌شود. با جدیدترین اکشن کمرا گارمین می‌توان عکس‌هایی با حداکثر رزولوشن 15 مگاپیکسل نیز ثبت کرد.

این اکشن کمرا به جی پی اس داخلی مجهز شده و به لطف تجهیز آن به اتصال وای فای، می‌توان ویدیوها را به صورت همزمان به گوشی هوشمند فرستاد و از طریق آن در سراسر اینترنت به اشتراک گذاشت. برای اتصال به اکشن کمرا VIRB 360 و تبادل داده با آن می‌توان از اتصالات بلوتوث و یا ان اف سی نیز استفاده کرد. باتری این دوربین ورزشی حین فیلم برداری 4K برای حدود یک ساعت دوام می‌آورد. قیمت این اکشن کمرا 799 دلار بوده و از ابتدای ماه آینده میلادی برای خرید در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*