گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو

گوشی موبایل K10000 پرو با ظرفیت باتری شگفت‌انگیز ده هزار میلی‌آمپری معرفی شد

گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو معرفی شد. گوشی موبایل Oukitel K10000 Pro به یک باتری بسیار بزرگ مجهز شده و ویژگی اصلی آن حفظ زیبایی در طراحی با وجود ضخامت تقریبا بالای دستگاه است.

در گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو ظاهر دستگاه فدای ظرفیت بالای باتری نشده است

اوکیتل جدیدترین محصول خود از سری K را معرفی کرد. گوشی موبایل اوکیتل کی 10000 پرو یک محصول میان‌‎رده بوده و همانند دیگر محصولات سری K، ویژگی اصلی آن مجهز شدن به یک باتری غول‌آسا است که دستگاه را تا چند روز و حتی یک هفته کامل از شارژ مجددا بی‌نیاز می‌کند. این گوشی موبایل با وجود داشتن بالاترین ظرفیت باتری تاکنون در میان محصولات سری K اوکیتل و همچنین ضخامت تقریبا بالا، ظاهر زیبایی دارد و برخلاف سایر محصولات این دسته، طراحی بدنه فدای ظرفیت و دوام بالای باتری نشده است. ظرفیت باتری گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو ده هزار و صد میلی‌آمپر ساعت است.

گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو

در پشت گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو شاهد به کار رفتن چرم و در فریم آن شاهد استفاده از فولاد ضد زنگ هستیم. با این کار برخلاف محصولات پیشین سری K اوکیتل، این گوشی موبایل ظاهر بسیار برجسته و زیبایی پیدا کرده است. همچنین دوربین دستگاه توسط یک ماژول فلزی محافظت می‌شود. حسگر اثر انگشت دستگاه نیز بر روی همین ماژول فلزی تعبیه شده است. با وجود ظاهر تنومند گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو ، نمی‌توان تا زمان انجام دادن تست مقاومت بر روی آن درباره استقامت دستگاه در برابر انوع فشار و ضربه اظهار نظر قطعی کرد.

گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو

صفحه نمایش 5.5 اینچی گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو دارای رزولوشن فول اچ‌دی بوده و دکمه‌های خازنی ناوبری نیز در پاییین آن تعبیه شده‌اند. مغز متفکر این دستگاه چیپست میان‌رده مدیاتک MT6750T است که یک پردازنده هشت هسته‌ای دارای سرعت 1.5 گیگاهرتز را شامل می‌شود. اگرچه پردازنده گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو چنگی به دل نمی‌زند، اما این دستگاه در بخش حافظه عملکرد خوبی داشته و به 3 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3 و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل است.

مزیت اصلی گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو در بخش نرم افزار مجهز شدن آن به اندروید نوقا است. اگرچه اوکیتل سعی کرده کمی رابط کاربری را تغییر داده و آن را برای خود اختصاصی کند، اما رابط کاربری این محصول به اندروید خام به کار رفته در گوشی های موبایل گوگل شباهت زیادی دارد.

گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو

مهم‌ترین ویژگی گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو باتری ده هزار و صد میلی‌آمپر ساعتی آن است. بر اساس گفته‌های شرکت سازنده، این محصول به همراه یک کابل دارای پشتیبانی از شارژ سریع عرضه خواهد شد. این کابل قدرت بیشتری در مقایسه با شارژ دوازده ولتی و دو آمپری گوشی موبایل K6000 پلاس دارد. هنوز اطلاعات بیشتری درباره شارژ مخصوص اوکیتل K10000 پرو در دسترس نیست.

.

قیمت گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو 219 دلار بوده و عرضه آن از ابتدای ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد. البته می‌توان با پیش خرید، این دستگاه را به ازای مبلغی پایین‎تر دریافت کرد. اوکیتل برنامه ویژه‌ای برای فروش محصول جدید خود در نظر گرفته است.

گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو

با پیش خرید گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو یک قبض پیش پرداخت 40 دلاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌بایست مابقی هزینه را بعد از دریافت محصول پرداخت کنید. با پیش خرید، حین تحویل گرفتن محصول، چند قلم از لوازم جانبی مرتبط با گوشی موبایل خود را نیز دریافت خواهید کرد که در مجموع 30 دلار ارزش دارند. با ثبت نام در این طرح، به صورت خودکار در یک قرعه‌کشی نیز شرکت خواهید کرد. تا رسیدن به سی و یکم می (دهم خرداد)، اوکیتل روزانه نام ده نفر را اعلام می‌کند. کاربران پیروز در این قرعه‌کشی می‌توانند گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو را به ازای پرداخت نصف قیمت اصلی آن خریداری کنند.

گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو

اوکیتل یک مسابقه دیگر شامل دو سوال در نظر گرفته است. کاربران باید به دو سوال «شارژ شدن گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو چقدر زمان می‌برد؟ » و «گوشی موبایل اوکیتل K10000 پرو چند دستگاه آیفون 7 پلاس را می‌تواند شارژ کند؟» پاسخ داده و در قرعه‌کشی دریافت رایگان یکی از بیست ریموت بلوتوث اوکیتل A8 شرکت کنند. برای مشاهده و شرکت در این طرح‌ها به صفحه پیش خرید گوشی موبایل K10000 پرو در وب سایت Oukitel مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*