بهترین برنامه های آی او اس

دانلود بهترین برنامه های آی او اس و اندروید (هفته آخر اردیبهشت 96)

مثل همیشه، این هفته نیز می‌خواهیم بهترین برنامه های آی او اس و اندروید که اخیرا به فروشگاه های گوگل و اپل اضافه شده‌اند را معرفی کنیم.

بسیاری از اپلیکیشن هایی که همه روزه به گوگل پلی و اپ استور اضافه می‌شوند، شایسته قرارگیری در لیست بهترین‌ها هستند. اما سیل نرم افزارهایی که واقعا کابردی نیستند، از رخ دادن چنین اتفاقی جلوگیری می‌کنند. با این حال گوگل و اپل با در نظر گرفتن بخشی جداگانه برای نرم افزارهای محبوب، امکان دانلود آسان بهترین برنامه های آی او اس و اندروید را فراهم می‌کنند.

بهترین برنامه های آی او اس

Google Assistant

دانلود رایگان

بهترین برنامه های آی او اس

لیست بهترین برنامه های آی او اس را با دستیار مجازی “Google Assistant” که دیگر در انحصار گوشی های سری پیکسل نیست، آغاز می‌کنیم. همان‌طور که گوگل وعده داده بود، دستیار صوتی خود را به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار داد. علاوه بر قرارگیری این برنامه در لیست بهترین‌های اندروید، سازندگان با بازخورد خوب کاربران اپل نیز مواجه شده‌اند که می‌تواند خبر خوبی برای گوگل باشد.

Audm

دانلود رایگان

بهترین برنامه های آی او اس

در دنیای پرمشغله امروزی شاید وقت چندانی برای مطالعه تک به تک خبرگزاری‌ها، مجله‌ها و روزنامه‌ها وجود نداشته باشد. تا کنون نرم افزارهای بسیاری برای حل این مشکل توسعه پیدا کرده‌اند که به کمک هوش مصنوعی، اخبار یا متون مختلف را به صورت صوتی برای مخاطبان پخش می‌کنند. اما در برنامه جدید “Audm” که عملکرد خوب آن باعث شده تا در لیست بهترین برنامه های آی او اس نیز جای بگیرد، خبری از هوش مصنوعی و موتورهای هوشمند نبوده و تمام مطالب همانند یک کتاب صوتی توسط راویان حرفه‌ای خوانده می‌شوند.

این نرم افزار به صورت رایگان و به منظور آزمایش ویژگی‌های آن در اختیار کاربران قرار گرفته که مدت آن محدود است. به همین جهت اگر می‌خواهید “Audm” رویدادهای روز، مجله‌ها و متون مختلف را برای شما بخواند، باید اشتراک آن را تهیه کنید.

Blink

دانلود (قیمت: 0.99 دلار)

بهترین برنامه های آی او اس

“Blink” را می‌توان یکی از اپلیکیشن های فوق سریع و فوق دقیق برای ذخیره کردن یادداشت‌ها در نظر گرفت که خوشبختانه رابط کاربری فوق‌العاده ساده‌ای نیز دارد.

در واقع کاربران به سادگی لمس کردن آیکون این نرم افزار، می‌توانند یادداشت‌های خود را در کمترین زمان ممکن ذخیره کنند.

Things 3

دانلود (قیمت: 7.99 دلار)

بهترین برنامه های آی او اس

نرم افزار جدید Things 3 که شاید قیمت بالای آن توجه شما را به خود جلب کرده باشد، یکی از بهترین برنامه‌ها برای یادداشت‌برداری و تهیه لیستی از کارهای پیش رو است. به واسطه محیط پیشرفته این نرم افزار، کاربران می‌توانند پروژه‌ها و برنامه‌های خود را به صورت جامع مشخص کرده و در صورت تمایل، آنها را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند. لازم به ذکر است نسخه آیفون و آیپد این برنامه به صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

Meme Maker

دانلود رایگان

بهترین برنامه های آی او اس

احتمالا نام و تصاویر این نرم افزار، خود بیانگر ماهیت آن باشند. کاربران با نصب این برنامه جدید می‌توانند تصاویر، الگوها و نوشته‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و پیام‌های متفاوتی را ایجاد کنند.

اگرچه این برنامه به صورت رایگان عرضه شده، اما علاقه‌مندان به منظور حذف واترمارک و تبلیغات اضافی باید 5 دلار پرداخت کنند.

Mindwaves

دانلود (قیمت: 2.99 دلار)

بهترین برنامه های آی او اس

به گفته سازندگان “Mindwaves”، فرکانس‌های معینی از صدا به کاربران در جهت باز کردن انواع مختلفی از امواج مغزی هنگام مدیتیشن کمک می‌کنند. نرم افزار پیش رو نیز به همین منظور ساخته شده تا تجربه بهتری از مراقبه برای کاربران رقم بخورد.

بهترین برنامه های اندروید

پس از معرفی بهترین برنامه های آی او اس ، حالا به معرفی برترین نرم افزارهای اندروید که اخیرا به فروشگاه گوگل اضافه شده‌اند، می‌پردازیم.

In-Traffic Reply

دانلود رایگان

بهترین برنامه های آی او اس

“In-Traffic Reply” که اخیرا از فاز آزمایشی بتا خارج شده است، هنگام رانندگی و به صورت خودکار، تمام پیام‌ها و تماس‌های دریافتی را مسدود کرده و به کمک پیام‌های از پیش تعیین شده، پاسخی متناسب برای آنها ارسال می‌کند.

Crushh

دانلود رایگان بهترین برنامه های آی او اس نرم افزار “Crushh” با آنالیز پیام‌ها و متن‌های دریافتی از مخاطبان، میزان محبوبیت شما نزد مخاطبان و تمایل آنها نسبت به شما را نشان می‌دهد. البته نتایجی که این اپلیکیشن جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد با واقعیت فاصله زیادی داشته و بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

Flix – Icon Pack

دانلود (قیمت: 0.99 دلار)

بهترین برنامه های آی او اس

همانند گذشته، این هفته نیز مجموعه‌های متنوعی از آیکون‌ها برای کاربران سیستم عامل اندروید عرضه شد که تلاش کردیم بهترین آنها را انتخاب کنیم. طراحی متریال و آیکون‌هایی با گوشه خمیده، از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مجموعه محسوب می‌شوند.

Icon Pack Studio

دانلود رایگان

بهترین برنامه های آی او اس

اگرچه امکان دانلود مجموعه‌های بسیاری از آیکون‌های مختلف برای کاربران وجود دارد، اما برخی می‌خواهند خود مجموعه مورد علاقه‌شان را طراحی کنند. به همین جهت شاید “Icon Pack Studio” بهترین انتخاب باشد.

Weather Forecast

دانلود رایگان

بهترین برنامه های آی او اس

تا کنون نرم افزارهای بسیاری در رابطه با آب و هوا توسعه پیدا کرده است که “Weather Forecast” به عنوان یکی از جدیدترین‌ها با انیمیشن‌های جذاب و متنوع، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

Minimal Wallpaper apps

دانلود رایگان: Ace Walls / AMOLED mnml

بهترین برنامه های آی او اس

علاوه بر آیکون‌ها، والپیپرها نیز باعث زیبایی گوشی های هوشمند می‌شوند. به همین جهت، دو نرم افزار ساده و کاربردی در این زمینه را به صورت جداگانه آماده‌ کرده‌ایم که جذابیت دستگاه شما را دوچندان می‌کنند.

Screenshot Assistant

دانلود رایگان

بهترین برنامه های آی او اس

“Screenshot Assistant” یکی از جذاب‌ترین و بهترین اپلیکیشن ها برای تهیه اسکرین شات از صفحه نمایش گوشی موبایل است. برای استفاده از آن نیز کافی‌ست انگشت خود را روی دکمه هوم نگه داشته و پیش از ذخیره آن، در صورت تمایل، بخش‌های مختلف را بریده یا آن را به اشتراک بگذارید.

Taskzy

دانلود رایگان

بهترین برنامه های آی او اس

“Taskzy” یک نرم افزار اتوماسیون است که امکان ارسال نوتیفیکیشن‌ها متناسب با کاری که انجام می‌دهید را فراهم می‌کنید. این کارها نیز شامل مواردی همچون تغییرات آب و هوایی، راه رفتن، دویدن، ایستادن، وصل کردن هدفون و بیشتر می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*