لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 700

لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 700 با سخت افزاری قدرتمند معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 700 با سخت افزاری بسیار قدرتمند برای علاقه‌مندان به بازی های رایانه ای رسما معرفی شد.

این محصول جدید که اولین عضو از خانواده لپ تاپ های فوق باریک “Predator Triton” محسوب می‌شود را می‌توان رقیبی جدی برای “Razer Blade” در نظر گرفت.

هرچند Predator Triton 700 با ضخامت 18 میلی‌متر (0.74 اینچ)، باریک‌ترین لپ تاپ مخصوص بازی نیست و رقیب اصلی آن یعنی “Razer Blade”، حدود 17.78 میلی‌متر (0.7 اینچ) ضخامت دارد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 700

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 700

لپ تاپ جدید ایسر با بهره‌گیری از نسل هفتم پردازنده‌های سری Core اینتل با معماری “Kaby Lake”، به جدیدترین نسل از کارت های گرافیک شرکت انویدیا یعنی NVIDIA GTX 10 (که البته مدل آن مشخص نشده است) در کنار 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 2 هارد جامد PCIe تجهیز شده تا مشکلی در اجرای بازی ها وجود نداشته باشد.

شاید تنها ضعف این لپ تاپ را بتوان صفحه نمایش 15.6 اینچی و فول اچ دی آن در نظر گرفت که در قیاس با دیگر محصولات مخصوص بازی موجود در بازار، از نظر تراکم پیکسلی کمی ضعیف‌تر عمل می‌کند. با این حال هدف اصلی سازندگان از کاهش رزولوشن صفحه نمایش، بهینه‌سازی و ایجاد شرایطی بهتر برای اجرای بازی‌ها بوده است. همچنین سازندگان از کیبوردی حرفه‌ای با دکمه‌های مکانیکی و لامپ‌های ال ای دی بهره برده‌اند تا Predator Triton 700 در این زمینه چیزی از رقبا کم نداشته باشد.

یکی از موارد قابل توجه در رابطه با لپ تاپ گیمینگ ایسر، انتقال تاچ پد به بخش بالایی و مخفی کردن آن زیر لایه‌‌ای محافظ از گوریلا گلس است. به علاوه، حالا صفحه کلید به قسمت پایین نیز نزدیک‌تر شده تا کاربران راحت‌تر از گذشته به انجام بازی‌ها بپردازند.

انتظار می‌رود لپ تاپ Predator Triton 700 با قیمت 2 هزار و 999 دلار از ماه آگوست (مرداد) وارد بازار شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی رسمی معرفی این لپ تاپ قدرتمند را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*