ساخت آلبوم در اینستاگرام

بالاخره امکان ساخت آلبوم در اینستاگرام ممکن شد

بعد از گذشت سال‌ها از فعالیت شبکه اجتماعی اینستاگرام، اکنون قابلیت جدید و فوق‌العاده‌ای به آن افزوده شده است. تاکنون کاربران تنها می‌توانستند در هر لحظه یک عکس و یا یک ویدیو را بر روی حساب کاربری خود بارگذاری کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند، اما از این پس دیگر نیاز به ارسال جداگانه فایل‌های چندرسانه‌ای نیست. توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی بالاخره تصمیم گرفتند تا قابلیت ساخت آلبوم در اینستاگرام را امکان‌پذیر کنند.

ساخت آلبوم در اینستاگرام تاکنون تنها برای تبلیغ‌کنندگان امکان‌پذیر بود

این خبری است که در روز چهارشنبه، توسط این اپلیکیشن متعلق به فیس بوک منتشر شد. به لطف این قابلیت کاربران می‌توانند به ساخت آلبوم در اینستاگرام پرداخته و 10 عکس و یا ویدیو را در آن واحد با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارند. دیگر کاربران، تصاویر و ویدیوهای این آلبوم را به همان ترتیبی که بارگذاری شده‌اند، مشاهده کرده و می‌توانند در میان آن‌ها پیمایش کنند. البته امکان ساخت آلبوم در اینستاگرام پیش از این نیز ممکن بود، اما تنها تبلیغ‌کنندگان قادر به استفاده از آن بودند. در ادامه به نحوه ساخت آلبوم در اینستاگرام می‌پردازیم.

ساخت آلبوم در اینستاگرام

  • از این پس کاربران می‌توانند تا سقف ده عکس و یا ویدیو را از بخش دوربین اپلیکیشن انتخاب کرده و آن‌ها را برای نمایش در کنار یکدیگر و در قالب یک پست ارسال کنند.
  • این امکان وجود دارد تا هم قبل و هم بعد از ساخت آلبوم در اینستاگرام ، ترتیب فایل‌ها را تغییر داده و یا هر عکس یا ویدیو را به صورت جداگانه با استفاده از ابزارهای داخلی اپلیکیشن ویرایش کرد.
  •  می‌توان در هر ویدیو یا عکس، به صورت جداگانه دیگر کاربران را تگ کرد، اما متن نوشته شده (کپشن) و همچنین موقعیت جغرافیایی به ازای هر آلبوم تعریف می‌شوند.
  • یک آیکون آلبوم کوچک در گوشه بالا سمت راست مجموعه، در صورت وجود چندین عکس این وضعیت را به دنبال‌کنندگان شما نشان می‌دهد.
  • امکان ساخت آلبوم در اینستاگرام طی هفته‌های آینده برای استفاده توسط کاربران تمامی پلتفرم‌های این اپلیکیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

در فایل GIF زیر، نحوه تماشای یک آلبوم را مشاهده می‌کنید. همانطور که می‌بینید، در این آلبوم پنج تصویر قرار گرفته (نقطه آبی رنگ پایین تصویر) و دنبال‌کنندگان به محض دیدن آن، متوجه تک فایل نبودن این پست خواهند شد.

ساخت آلبوم در اینستاگرامتیم توسعه‌دهنده اینستاگرام، در ماه‌های اخیر ویژگی‌های جدیدی را به صورت مرتب عرضه کرده‌ است که از مهمترین آن‌‌ها می‌توان به قابلیت استوریز اشاره کرد. همچنین در مدت زمان اخیر تعداد کاربران ماهیانه اینستاگرام به رقم فوق‌العاده 600 میلیون نفر رسیده و این افزایش، کاهش کاربران اسنپ چت را سبب شده است.

به روزرسانی: آپدیت جدید دارای قابلیت ایجاد آلبوم در اینستاگرام در روز جمعه ششم اسفند ماه عرضه شد. برای دانلود این نسخه، از لینک مشخص شده استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*