HTC : مایکروسافت به ما پشت کرد اما ما تبلت بی همتای خود را می سازیم

روز گذشته شرکت کره ای اچ تی سی اعلام کرد تبلت منحصر به فرد و بی همتای خود را تولید می کند!این خبر پس از عدم اجازه مایکروسافت به ورود اچی تی سی در لیست اولین تولید کنندگان تبلت ویندوز 8 منتشر شد اما آیا با وجود رقبای قدرتمندی همچون اپل،مایکروسافت،گوگل و سامسونگ HTC هم شانسی برای عرضه اندام در بازار تبلت ها را دارد؟

شواهد نشان می‌دهد که یک تولید کننده موبایل دیگر قصد دارد وارد بازار تبلت‌ها شود. HTC که یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی است پس از عدم پذیرش مایکروسافت برای تولید اولین تبلت‌های ویندوز ۸، تصمیم گرفته تا خود دست به کار شده و تبلت جدید و متفاوتی را وارد بازار کند.

اچ‌تی‌سی که پیش از این یک بار با تبلت نسبتا متفاوت Flyer بازار را آزمایش کرد و البته بازخورد مناسبی را نیز بدست نیاورد، حالا براساس گزارش PC Advisor به نظر می‌رسد که در حال توسعه و طراحی تبلت اختصاصی خود است اما «تا زمانی که به یک محصول بی‌همتا دست نیابد» آن را عرضه نخواهد کرد.

هرچند اچ‌تی‌سی در اولین تلاش خود با اضافه کردن قلم دیجیتال به تبلت فلایر، قابلیت تازه‌ای را معرفی کرد اما این قابلیت آنقدر خاص و جذاب نبود که آن را وارد رقابت با آیپد کند. با توجه به شواهد بدست آمده تبلت در حال ساخت اچ‌تی‌سی مجهز به سیستم‌عامل اندروید بوده و مشخصا اولین رقبای آن تبلت‌های گلکسی سامسونگ و نکسوس گوگل خواهند بود.

نظر شما در رابطه با تبلت HTC چیست؟ آیا اچ‌ تی‌ سی می‌تواند محصولي رقابتی را وارد بازار کند؟


منبع : zdnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*