خودرو الکتریکی شرکت فولکس واگن

رونمایی از خودرو الکتریکی فولکس واگن با توان پیمایش ۴۸۳ کیلومتر در ماه آینده

یکی از مدیران رده بالای شرکت فولکس واگن اعلام کرده است که ماه آینده این شرکت خودرو ساز قرار است از یک خودرو تمام الکتریکی با توان پیمایش 300 مایلی (حدود ۴۸۳ کیلومتر) در شهر پاریس رونمایی کند. این خودروساز در نظر دارد تا بتواند سالانه میلیون‌ها اتومبیل الکتریکی را روانه بازار کند. لازم به ذکر است که آغاز تولید نهایی این خودرو از اواخر سال 2018 الی اوایل سال 2019 میلادی خواهد بود.

در سپتامبر سال گذشته میلادی، فولکس واگن یک شرکت چندملیتی خودروسازی آلمانی به جرم تقلب در تست تشخیص دهنده آلاینده‌های بیش از ۱۱ میلیون عدد فولکس واگن و آئودی که طی سالهای ۲۰۰۹ الی ۲۰۱۵ فروخته شده بودند رسوایی را به بار آورد.

این جعل اسناد باعث شد که تمامی ماشین‌های این شرکت استانداردها و تست‌های آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا را در حالی سپری کنند که ۴۰ بار بیشتر از محدودیت‌های قانونی، نیتروژن اکسید وارد محیط زیست می‌کردند. این شرکت به خاطر این رسوایی عذرخواهی کرد و استعفای مدیر ارشد اجرایی این شرکت مارتین وینترکورن را در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۵ در پی داشت.

راهی طولانی است تا این شرکت دوباره بتواند اعتماد مصرف کنندگان را با خودرو تمام الکتریکی خودش جلب کند و خریداران از عدم هر گونه ایراد در این محصولات مطمئن باشند. شرکت فولکس واگن اعلام کرده است که آن‌ها ماه آینده قصد دارند از یک خودرو تمام الکتریکی با محدوده حرکتی 300 مایل در هر بار شارژ رونمایی کنند که می‌تواند به رقیبی جدی برای محصولات الکتریکی شرکت تسلا موتورز، فرمانروای خودروهای الکتریکی جهان تبدیل شود.

خودرو الکتریکی شرکت فولکس واگن

این خبر مستقیماً توسط «هربرت دیز» یکی از مدیران ارشد شرکت فولکس واگن طی یک مصاحبه با مجله آلمانی Wirtschafts Woche تأیید شده است. وی اعلام کرده است که این ماشین جدید می‌تواند در هر بار شارژ برق تا 300 مایل را بپیماید؛ هرچند که جزئیات فنی بیشتری از آن اعلام نشده است. این مدیر اجرایی همچنین گفته است که خودرو الکتریکی فولکس واگن هم اندازه VW Golf است اما فضای باری آن کمی بیش‌تر شده است.

تولید خودرو الکتریکی شرکت فولکس واگن از اواخر سال 2018

دیز در مصاحبه خود عنوان کرده است ولکس واگن در صدد آن است تا بتواند میلیون‌ها اتومبیل تمام الکتریکی را سالانه تولید کند تا بتوانید باتری خودرو خود را در بیرون و یا خارج از منزل به راحتی شارژ کنید. لازم به ذکر است که فولکس واگن قصد دارد ماه آینده در شهر پاریس نمونه اولیه‌ای از خودرو تمام الکتریک خود را رونمایی کند و احتمالاً اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 شاهد به مرحله تولید رسیدن آن خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*