لنوو میکس 630

لپ تاپ هیبریدی لنوو میکس 630 مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 معرفی شد

لنوو میکس 630 (Lenovo Miix 630) نخستین لپ تاپ هیبریدی مجهز به تراشه اسنپدراگون شرکت لنوو است که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این لپ تاپ می‌تواند عمر باتری 20 ساعته‌ای را ارائه دهد.

کوالکام از ماه پیش و زمانی که دو کمپانی اچ پی و ایسوس از لپ هاپ های اسنپدراگونی همیشه روشن خود در یک رویداد ویژه در هاوایی پرده برداری کردند، رسما وارد کارزار کامپیوترهای ویندوزی شد. روز گذشته، لنوو نیز که در نمایشگاه CES لاس وگاس حاضر شده رسما از لنوو میکس 630 خود به عنوان یک کامپیوتر 2 در 1 مجهز به ویندوز 10 اس و قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 835 پرده برداشت.

در حالی که لپ تاپ 2 در 1 اچ پی Envy 2x از ضخامت بسیار کم 6.9 میلی‌متری برخوردار است، ایسوس تصمیم گرفت لپ تاپ اسنپدراگونی NovaGo خود را کمی مستحکم‌تر (نمایشگر 13.3 اینچی ضخیم‌تر و شاسی‌های سنگین‌تر با وزن 1.3 کیلوگرم و ضخامت 14.9 میلی‌متر) طراحی کند تا درگاه‌های بیشتری شامل 2 درگاه سایز بزرگ USB 3.0، یک درگاه سایز بزرگ HDMI، اسلات هیبریدی کارت حافظه میکرو اس دی و سیم کارت، جک هدفون و اسلات DC بر روی آن قابل استفاده باشد. این درحالی است که اچ پی Envy 2x از تنها یک درگاه USB نوع C، جک هدفون و اسلات هیبریدی کارت حافظه میکرو اس دی و سیم کارت بهره می‌برد.

لنوو میکس 630

از نظر مشخصات فنی و محصولاتی که مشاهده کرده‌ایم به نظر می‌رسد لنوو میکس 630 نیز شبیه به Envy 2x باشد و لنوو راه اچ پی را در پیش گرفته باشد. این کامپیوتر 2 در 1 جدید از یک نمایشگر 12.3 اینچی برخوردار است که جزء جزء مشخصات فنی و طراحی آن با Envy 2x یکسان است. اگر چه ضخامت این دیوایس با کیبورد حدود 15.6 میلی‌متر برآورد شده است، اما ما هنوز ابعاد آن در هنگام جداسازی کیبورد را نمی‌دانیم. این درحالیست که لپ تاپ اسنپدراگونی اچ پی بدون در نظر گرفتن کیبورد از ضخامت 6.9 میلی‌متری برخوردار است. ما حدس می‌زنیم که شاید آن به اندازه‌ی یک مو ضخیم‌تر باشد، با این حال تا زمانی که از نزدیک آن را در دست نگیریم نمی‌توانیم در این مورد نظر دهیم. وزن این دیوایس نیز 1.33 کیلوگرم اعلام شده است.

نمایشگر 12.3 اینچی لمسی لنوو میکس 630 با یک محافظ Gorilla Glass پوشیده شده و ارائه کننده وضوح یکسان با لپ تاپ اچ پی، یعنی Full HD است. حتی هر دو از عمر باتری یکسان 20 ساعته (در صورت پخش ویدیو) نیز بهره می‌برند که ظرفیت باتری لپ تاپ لنوو 48 وات ساعت و برای محصول اچ پی نیز 49 وات ساعت است. از دیگر امکانات لنوو میکس 630 باید به حضور یک قلم دیجیتالی همراه محصول اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از آن در حالت تبلتی، به راحتی نقاشی کشیده و یا یادداشت برداری کنند.

لنوو میکس 630

از دیگر وجه‌های سخت افزاری این لپ تاپ باید به حضور تراشه موبایلی اسنپدراگون 835 نام آشنا همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 و دو رم مختلف 4 یا 8 گیگابایتی اشاره کرد. مشتریان همچنین می‌توانند از بین حافظه‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی میزان حافظه مورد نیاز خود را با قیمتی متفاوت تهیه کنند. از نظر ارتباطات نیز شما دقیقا همان درگاه‌های موجود بر روی لپ تاپ اچ پی را بر روی لنوو میکس 630 نیز می‌توانید مشاهده کنید. این درگاه‌ها شامل یک درگاه USB نوع C، جک هدفون و اسلات هیبریدی کارت حافظه میکرو اس دی و سیم کارت هستند.

قیمت لنوو میکس 630

لنوو لپ تاپ 2 در 1 اسنپدراگونی جدید خود را از سه ماهه دوم سال 2018 با قیمت 800 دلار به فروش خواهد رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت شرکت لنوو مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی خدایی هشتصد تا واسه این هیچی نیست