مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل

مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل در لاس وگاس معرفی شد

مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. پردازنده و گرافیک این نسخه با همکاری دو شرکت اینتل و AMD توسعه پیدا کرده و یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های جهان را ساخته است.

سال گذشته کمپانی Dell از یک نسخه 15 اینچی لپ تاپ دو در یک XPS‌ خود پس از عرضه نسخه 13 اینچی آن پرده برداری کرد، اما این فقط نسخه‌ی بزرگ‌تر از مدل اصلی نیست بلکه حالا قدرتمندتر شده و از امکانات جذاب‌تری بهره می‌برد. حال مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل

در میان جالب‌ترین قابلیت‌های این لپ تاپ، صفحه کلید آن چشمگیرتر از بقیه است. هرچند صفحه کلید این محصول شاید در نگاه نخست شبیه به صفحه کلید معمولی دل باشد، اما با استفاده از مکانیزم جدیدی ساخته شده است که بر روی فناوری مغناطیسی تکیه دارد. کلیدهای اطراف همچنان فیزیکی هستند، اما اکنون برای تامین بازخورد در زیر آن‌ها از آهن ربا استفاده شده است. با کنترل شدت فشار، دل می‌تواند احساس عمیق‌تری را برای کلیک بر روی دکمه‌ها ارائه کند که جنبش 0.7 میلی‌متری را می‌توانند مهیا کنند.

کیبورد جدید “maglev” شرکت Dell در آخرین استفاده‌ای که از آن داشتیم بسیار عالی عمل کرد. البته نمی‌توان گفت که آن بهترین صفحه کلید موجود است، اما شما هیچ مشکلی با کار با آن و زمان جنبشی که ارائه م‌کند نخواهید داشت.

مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل

دیگر مشخصه‌ی جذاب مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل عملکرد آن است. در حالی که مدل 13 اینچی آن از پردازنده های کم قدرت اینتل (به نام Core M) مجهز است، این نسخه لپ تاپ جدید دل را به سمت و سوی دیگری می‌برد. در اینجا یک چیپ 65 وات تعبیه شده که گرافیک را از AMD تامین می‌کند. این چیپ جدید، نخستین همکاری مشترک بین اینتل و AMD در سه دهه اخیر است و با یکی از پرقدرت‌ترین پردازنده‌های اینتل همراه با راه حل گرافیکی تحت نام تجاری معتبر Radeon ترکیب شده است. در نتیجه، عملکرد بسیار بالاتری نسبت به مدل 13 اینچی فراهم شده و قدرت گرافیک بیشتری از آن چه که شما از یک لپ تاپ مجهز به پردازنده اینتل انتظار دارید، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل

قیمت مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل

مدل 2018 لپ تاپ هیبریدی XPS 15 دل را می‌توانید با پیکربندی‌های یک پردازنده i5 یا i7، رم 8 الی 16 گیگابایتی، یک نمایشگر 1080p یا 4K لمسی و حافظه‌ای بین 128 گیگابایت الی 1 ترابایت از نوع SSD خریداری کنید. این دیوایس شامل 4 درگاه USB نوع C می‌شود که دو درگاه آن از تاندربولت 3 پشتیبانی می‌کند. یک اسلات کارت های میکرو اس دی و یک جک هدفون نیز در اینجا به چشم می‌خورد. علاوه بر این شما می‌توانید با خرید یک قلم هوشمند، به راحتی بر روی لپ تاپ جدید دل از آن استفاده کنید. قیمت پایه این لپ تاپ 1300 دلار است و از بهار پیش رو به فروش خواهد رسید.

اما این تنها محصول معرفی شده توسط دل در این نمایشگاه نبود. غول کامپیوترسازی جهان روز گذشته از برخی لوازم جانبی کامپیوتر شامل 2 مانیتور فوق باریک نیز پرده برداری کرد که از ابعاد 23.8 و 27 اینچی برخوردارند و آن‌ها را باید یکی از مقرون به صرفه‌ترین مانیتورهای پشتیبانی کننده از HDR نامید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من حدود 8 ماه هست که نسل قبلی این لپ‎تاپ، یعنی Dell XPS 15 9550 رو از سایتی که دفترشون تو مریوان هست رو از طریق یکی از دوستام خریدم. این محصول جدید به نظرم از لحاظ پردازنده نسبت به مدل سال قبل یعنی XPS 9560 پیشرفت چشمگیری بایستی داشته باشه ولی اصلا نیازی نبود که این لپ‎تاپ رو 360 کنند. در هر صورت من احساس می‎کنم نسل قبل این لپ‎تاپ گزینه خیلی بهتری نسبت به این محصول که تازه ارائه شده هست.

  2. حافظه ش از128 تا یک ترا بایت
    نمیدونم کی لب تاب با حافظه 128 میخره