بهترین قابلیت جدید گلکسی اس 8

بازپرداخت بدون قید و شرط؛ بهترین قابلیت جدید گلکسی اس 8

ظاهرا باید بازپرداخت بدون قید و شرط گوشی ظرف 3 ماه اول استفاده را بهترین قابلیت جدید گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) بدانیم. این نشان میدهد که کره‌ای‌ها در صدد بازگرداندن آب رفته به جوی هستند، اما مشخص نیست چنین قابلیتی تنها مختص خریداران کره‌ای این گوشی است یا در اختیار سراسر جهان قرار خواهد داشت.

هر کسی این داستان را شنیده است: سال گذشته سامسونگ یک گوشی پرچمدار جدید را ارائه کرد که بسیاری از نسخه های فروخته شده از آن دچار سانحه آتش سوزی شد و اتفاقات ناگواری را به وجود آورد. در حالی که سامسونگ همچنان تحت تاثیر افتضاح این خبر قدیمی است، آن‌ها هنوز هم با پیامدهای به وجود آمده همراه با مشکلات حقوقی که شهرت آن‌ها را زیر سوال برده است مبارزه می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید:

درز تصاویری از مدل خاکستری ارکیده گلکسی اس 8 پلاس همراه با یک ویدیو تار از دستیار Bixby

 

سامسونگ در تازه‌ترین تحرکات خود با توجه به سرمایه گذاری انجام شده، برای مقابله با این موضوع قابلیت بازپرداخت بدون قید و شرط تا 3 ماه را در اختیار خریداران گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) قرار خواهد داد. اگر این خبر درست باشد، بدون شک بازپرداخت را باید بهترین قابلیت جدید گلکسی اس 8 بدانیم تا کاربران بتوانند سه ماه به صورت آزمایشی با گوشی خود کار کنند و پس از آن تصمیم بگیرند که می‌خواهند از آن گوشی استفاده کرده و یا آن را با دستگاه دیگری تعویض کنند. البته متاسفانه در خبرهایی که چندی پیش منتشر شده بود آمده است که گوشی های سری نخست گلکسی اس 8 حاوی دستیار بیکسبی با قابلیت‌هایی محدود است. این گزارش ادعا می‌کند که در آینده‌ای نزدیک (نیمه نخست سال) این دستیار به روزرسانی جدیدی را دریافت خواهد کرد تا به لطف آن Bixby به اپلیکیشن های بیشتری نفوذ پیدا کند.

آیا بازپرداخت بدون قید و شرط که بهترین قابلیت جدید گلکسی اس 8 خواهد بود فقط مختص کره است؟

هرچند اخباری که در مورد Bixby شنیده می‌شود باعث ناراحتی کاربران می‌شود، اما با توجه به انتشار بیانیه سامسونگ که بخشی از آن در مورد این دستیار بود نشان می‌دهد سامسونگ برنامه ریزی طولانی مدتی را برای آن انجام داده است و جاه طلبی آن طول خواهد کشید. بنابراین، نتیجه نهایی یک استراتژی خوب و کاربر پسند خواهد بود که ما را نسبت به آینده‌ی دستیار مجازی سامسونگ امیدوار می‌سازد. با تمام این تفاسیر مشخص نیست که گزینه‌ی بازپرداخت بی قید و شرط به عنوان یک قابلیت جدید گلکسی اس 8 مختص بازار کره جنوبی خواهد بود، با چنین قابلیتی در اختیار تمامی خریداران هشتمین نسل کهکشانی های سامسونگ در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*