دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی

دانلود رایگان مجموعه‌ای از اپلیکیشن های پولی آی او اس برای مدت محدود

توسعه دهندگان اپلیکیشن هر از چند گاهی برای بازاریابی و شناخته شدن برنامه های خود اقدام به عرضه رایگان آن‌ها برای مدت محدودی می‌کنند. بدون شک شما ممکن است کمتر به سراغ اپلیکیشن های پولی بروید و اغلب از برنامه های رایگان استفاده کنید. امروز نیز طبق روال گذشته چند برنامه موبایلی آی او اس از سوی توسعه دهندگان خود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند که می‌توانید در زیر آن‌ها را دانلود و نصب کنید.

این مجموعه شامل یک اپلیکیشن ساعت آلارم هوشمند است که می‌تواند صبح‌ها آسوده‌تر شما را از خواب بیدار کند. اپلیکیشن مذکور چرخه خواب شما را پردازش می‌کند و سپس به آرامی شما را با زنگ های آلارم از خواب بیدار می‌کند. این اپلیکیشن شما را از شر زنگ های بیدارباش شکه کننده در صبح خلاص می‌کند. با اپلیکیشن Tones نیز شما می‌توانید به فرزندان خود بدون دانش قبلی، ساخت قطعات موسیقی بیاموزید. در ادامه با معرفی این اپلیکیشن ها همراه ما باشید.

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی iOS

Piku Piku

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی

پیکو پیکو نام یک اپلیکیشن جذاب است که با استفاده از دوربین آیفون ، شما را قادر می‌سازد تا تصاویر گیف با قابلیت پخش مجدد بسازید. این برنامه به صورت عادی با قیمت 1.99 دلار به فروش می‌رسد، اما شما مدت محدودی وقت خواهید داشت آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

Smart Alarm Clock

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی

Smart Alarm Clock یکی دیگر از اپلیکیشن های پولی پلتفرم آی او اس است که در حالت عادی برای خرید آن نیازمند پرداخت 99 سنت هستید، اما حالا آن برای مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس کاربران اپلی قرار گرفته است. این اپلیکیشن با استفاده از الگوریتمی هوشمند، شما را در رنج زمانی مشخص شده و در طول مدتی که در فاز خواب سبک هستید بیدار خواهد کرد. این برنامه مطلوب‌ترین زمان را برای بیدار شدن شما از خواب، زمانی که بدنتان به صورت طبیعی آماده‌ی اتمام خواب است انتاب خواهد کرد.

Budget and expense tracking

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی

برنامه فوق یک مدیر خوب هزینه های شما با قیمت 2.99 دلار است که می‌تواند به مدیریت بودجه شما کمک کند، داده‌ها را تحلیل کند، واحد پولی کشورهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کند و کارهایی بیشتر از این را انجام دهد.

Magical Beasts

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی

این یک بازی 99 سنتی است که با استفاده از دوربین آیفون کاربران، به تصویر کشیدن خلاقیت کاربران کمک خواهد کرد. همین حالا این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید.

Tones

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی

Tone یک راه جذاب برای ساخت موسیقی بدون نیاز به داشتن دانش موسیقی است که به طور طبیعی با قیمت 99 سنت به فروش می‌رسد. تنها کافیست بر روی هر کدام از نقطه‌ها ضربه بزنید تا صدای منحصر به فردی را ارائه کنند و با کنار هم چیدن آن‌ها یک موسیقی بسازید. این برنامه همچنین به شما قابلیت تنظیم تمپو و طول پخش موسیقی های ساخته شده را نیز به شما می‌دهد.

Map Locations

دانلود رایگان اپلیکیشن های پولی

با استفاده از این برنامه که به طور معمول با قیمت 1.99 دلار به فروش می‌رسد می‌توانید آیکون و یا تگ هایی را بر روی مکان های مورد علاقه‌تان اضافه کنید و در نهایت آن‌ها را بر روی نقشه ذخیره کنید. شما می‌توانید از آدرس های موجود بر روی آدرس بوک خود استفاده کنید و همجنین اندازه پین ها را نیز تغییر دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*