بررسی 8 مرحله ای باتری در گوشی های جدید سامسونگ عملیاتی می‌شود

بررسی 8 مرحله ای باتری در گوشی های جدید سامسونگ عملیاتی می‌شود

حال که دلایل اصلی انفجار گوشی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) از سوی سامسونگ اعلام شده است، این کمپانی کره‌ای چشم به آینده دوخته و قصد دارد به کاربران اطمینان خاطری در خصوص امنیت محصولات آینده‌اش دهد. یکی از مهمترین این اقدامات، بررسی 8 مرحله ای باتری (eight-point battery safety check) در گوشی های جدید این شرکت است.

بررسی 8 مرحله ای باتری جهت اطمینان از امنیت گوشی انجام خواهد شد

سامسونگ برای القای حس امنیت به مشتریان و همچنین جهت اطمینان از عدم تکرار هیچگونه حادثه‌ای در محصولات آینده‌اش، اقدام به ایجاد تغییراتی در نحوه تست گوشی‌ها و انجام بررسی 8 مرحله ای باتری آنها خواهد کرد. اگرچه برخی از این تست‌ها -مانند بازرسی چشمی، بررسی مقاومت و اطمینان از عدم نشت ولتاژ- در حال حاضر در محصولات این شرکت انجام می‌شوند، اما سامسونگ 4 مرحله جدید را به تست‌های خود اضافه کرده است؛ یکی از این مراحل، بازرسی اشعه ایکس محصولات، قبل از بارگیری و ارسال آنهاست که فرایندی گران‌قیمت و غیر معمول به حساب می‌آید.

بررسی 8 مرحله ای باتری در گوشی های جدید سامسونگ عملیاتی می‌شود

سامسونگ ادعا می‌کند این 4 تست جدید -که نه تنها در گوشی‌های پرچمدار، بلکه در خطوط تولید همه اسمارت فون‌های آینده‌اش به‌کار برده می‌شوند- می‌توانستند هر دو مشکل باتری گلکسی نوت 7 را شناسایی کنند. این غول کره‌ای همچنین برنامه‌ای جهت اجرای تستی به نام شتاب فرسودگی (accelerated aging) بر روی تلفن‌های هوشمندش دارد که بر اساس آن، در طی مدت 5 روز، کارکرد واقعی گوشی در 2 هفته را شبیه‌سازی می‌کند.

با توجه به اتفاقات پیش‌آمده برای گلکسی نوت 7 ، سامسونگ در مدت کوتاهی بدشانسی‌های نگران‌کننده‌ای را تجربه کرده است. با این حال، بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته در چند ماه اخیر، بسیاری از کاربران این اتفاقات تلخ و ناگوار را فراموش کرده و با شروع عرضه گلکسی اس 8 به آینده‌ای درخشان چشم خواهند دوخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اس 8 رو با جون و دل میخرم..