هدست Gear VR سامسونگ

ثبت بیش از 2 میلیون ساعت مشاهده محتوای واقعیت مجازی با هدست Gear VR سامسونگ

سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی که هفته گذشته برگزار شد عنوان کرد توسط هدست Gear VR سامسونگ تا به حال بیش از 2 میلیون ساعت محتوای واقعیت مجازی مشاهده شده است. با توجه به محدودیت دستگاه‌های پشتیبانی کننده از آن به نظر آمار خیلی خوبی به دست آمده است.

اگر به دنبال اثبات آن هستید که واقعیت مجازی در حال پیشرفت و بالا رفتن از پله‌های ترقی صنعت تکنولوژی هست، باید اعلام کنیم که غول فناوری کره‌ای به‌تازگی گزارش داده است هدست Gear VR سامسونگ روزبه‌روز در حال محبوب شدن است و دنیای واقعیت مجازی در حال عجین شدن با زندگی روزمره مردم است.

هرچند که هدست Gear VR سامسونگ تنها توسط چند گوشی هوشمند محدود ساخت همین کمپانی پشتیبانی می‌شود، اما این موجب نشده که مصرف مردم از آن کم باشد و هرکسی که آن را خریداری کرده بدون شک برنده اصلی است. خصوصاً آن‌که به‌تازگی بازی جذاب Minecraft برای این هدست عرضه شده است و محتوای ویدیویی کاملاً منحصر به فرد ساخت اوکولوس نیز بر روی آن قابل اجرا هستند.

هدست Gear VR سامسونگ

سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خودش در هفته گذشته به‌صورت رسمی اعلام کرد تا به حال بیش از 2 میلیون ساعت محتوا به‌وسیله هدست Gear VR سامسونگ مشاهده شده است که مجموعاً ارزش زمانی آن برابر با 228 سال تماشای محتوای واقعیت مجازی یک فرد است. هرچند شاید این آمار خیلی شگفت انگیز نباشد اما با توجه به زمان عرضه آن و تعداد محدود گوشی‌های هوشمند پشتیبانی کننده از آن و البته محتوایی که در ابتدا به این مقدار زیاد نبوده‌اند، می‌تواند یک آمار بسیار خوب برای سامسونگ محسوب شود.

سامسونگ در حال گسترش قابلیت‌ها و سخت‌افزارهای مناسب واقعیت مجازی است. آن‌ها به‌زودی دوربین 360 درجه Gear 360 Camera را نیز به بازار جهانی عرضه خواهند کرد که قابلیت تولید ویدیوهایی با تمام زوایا را به کاربران می‌دهد تا فیلم‌ها و عکس‌های خود را با هدست Gear VR سامسونگ خود مشاهده کنند.

به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد گسترش دو چندان این صنعت نوپا باشیم. روزبه‌روز بر محبوبیت این پلتفرم جذاب افزوده می‌شود و از همین حالا می‌توان رقاب اصلی را بین هدست‌های واقعیت مجازی ساخت ال‌جی، سامسونگ، اوکولوس، اچ تی سی، پلی استیشن و غیره دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*