خدمات مشتریان

موتورولا بابت خدمات ضعیف به مشتریان دادگاهی شد

داغ‌ترین خبر منتشر شده از شرکت موتورولا طی روز‌های گذشته، مربوط به خدمات مشتریان ضعیف آن بوده است؛‌ جایی که یکی از خریداران بنا به خراب بودن محصول دریافتی نیاز به جایگزین داشت اما موتورولا کالایی را برایش ارسال نکرد. برخی دیگر از خریداران نیز آنچه می‌خواستند دریافت نکرده‌اند. با مشروح خبر همراه ما باشید.

عدم دریافت محصول درخواستی، شاکی اصلی این پرونده را مجاب به ثبت شکایت از کمپانی موتورولا در دادگاه کرده است. داگلاس لینچ، یکی از ساکنین جورجیا، از تاخیر چند ماهه موتورولا در تعویض ساعت موتو 360 خود که معیوب بوده خبر داد. این کمپانی پس از ماه‌ها تاخیر بالاخره محصول جایگزین را برای وی ارسال کرد، اما متاسفانه نسخه‌ای ارزان‌تر از آنچه آقای لینچ در سال 2015 خریداری کرده بود! این اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و قاضی این پرونده چنین شاکی دیگر را نیز با شکایتی مشابه روبروی خود می‌بیند. موتورولا نیز اخیرا تاخیر در جایگزینی محصولاتش را رسما تایید کرده است. این اعتراف در نوع خود قابل تحسین است، اما کمکی به خریداران کارت ضمانت موتورولا که هم‌اکنون محصول خرابی در دست دارند، نمی‌کند.

تجربه همه خریداران در زمینه خدمات مشتری یکسان نیست. در هر کمپانی که شامل بخش خدمات مشتریان است، گروهی پیدا می‌شود که در تعامل با این بخش مشکلاتی را تجربه کرده‌اند و گروهی نیز هیچ مشکلی نداشتند. با این حال به نظر می‌ٰرسد بخش خدمات مشتریان موتورولا اخیرا عملکرد خوبی نداشته است. حالا باید ببینیم این طرح دعوی در دادگاه با ارزش 5 میلیون دلار چطور دنبال می‌شود.

همان‌طور که مشخص است این یک پرونده گران‌قیمت برای موتورولا و لنوو خواهد بود. از آنجایی که لنوو اخیرا بخش موبایل موتورولا را خریداری کرده، باید دید آیا در این پرونده شکایت سهمی خواهد داشت یا خیر. به هر حال این مشکل در حال حاضر گریبان گیر بسیاری از کاربران شده است. علاوه بر این با توجه به رقابت موتورولا با غول‌های بزرگی همچون سامسونگ، اپل و اچ‌تی‌سی در آینده نزدیک باید دید عکس‌العمل مدیران این شرکت چه خواهد بود.

خدمات مشتریان چقدر برایتان اهمیت دارد؟

آیا شما نیز همراه با محصول خود، کارت ضمانت و خدمات مشتریان را خریداری می‌کنید؟ خدمات پس از فروش کمپانی مربوطه چقدر برایتان اهمیت دارد؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*